poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Odcinek 1 - panowie w walcu angielskim

2 czerwca 2013r. poznaliśmy zwycięzców drugiej edycji "Tańczących Gwiazd". Zostali nimi niespodziewanie Tomasz Dedek i Paulina Biernat. Teraz rozpoczyna się trzecia edycja, w której zmierzy się aż szesnaście gwiazd. Wśród nich jest zwycięzca. Dzisiaj zobaczymy w rywalizacji czterech panów, z których tylko trójka przejdzie dalej. Kto opuści nasz program na samym początku? O tym dowiemy się niebawem!


Ze studia BLOGSPOT TV
Trzecia edycja Tańczących Gwiazd!!!

Przed państwem gość specjalny programu!
Eric Saade w utworze "Coming Home"

Przed państwem Paulina Sykut-Jeżyna i Filip Bobek!

Filip i Paulina : Witamy serdecznie!
Paulina : Rozpoczynamy trzecią edycję "Tańczących Gwiazd" z nowy prowadzącym Filipem Bobkiem!
Filip : Oraz ze stałą prowadzącą Pauliną Sykut!
Paulina : Pozdrawiamy Artura Chamskiego, którzy dzielnie poprowadził drugą edycję.
Filip : No to może na początek taniec?
Paulina : Oczywiście ! <tańczy z Filipem>
Filip : Z kartkami trochę trudno, ale myślę, że dobrze to wyszło < śmiech >
Paulina : Dzisiaj kolejne gwiazdy zawalczą o główne trofeum "Tańczących Gwiazd" - kryształową kulę.
Filip : W tym odcinku na parkiecie zaprezentują się cztery pary, które zatańczą walca angielskiego.
Paulina : Jedną z nich będziemy musieli pożegnać.
Filip : Ale na razie o tym nie myślmy... Teraz czas na przedstawienie naszych gwiazd.. Paulina?
Paulina i Filip : Oto uczestnicy trzeciej edycji "Tańczących Gwiazd"!!!

Podkład : 
Para nr 1 to aktor Daniel Wieleba i jego partnerka Anna Głogowska!
Para nr 2 to aktorka, gwiazda serialu "Lekarze" Danuta Stenka i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 3 to aktor kabaretowy Marcin Wójcik i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para nr 4 to piosenkarka Sylwia Grzeszczak i jej partner Robert Rowiński!
Para nr 5 to aktor, gwiazda serialu "Świat według kiepskich" Dariusz Gnatowski i jego partnerka Agnieszka Pomorska!
Para nr 6 to wokalistka, zwyciężczyni III edycji "X Factor" Klaudia Gawor i jej partner Krzysztof Hulboj!
Para nr 7 to dziennikarz telewizyjny Tomasz Lis i jego partnerka Nina Tyrka!
Para nr 8 to aktorka, gwiazda serialu "Przepis na życie" Edyta Olszówka i jej partner Jan Kliment!
Para nr 9 to wokalista Rafał Brzozowski i jego partnerka Izabela Janachowska!
Para nr 10 to aktorka, gwiazda serialu "Prawo Agaty" Agnieszka Dygant i jej partner Cezary Olszewski!
Para nr 11 to perofrmer i konferansjer Paweł "Konjo" Konnak i jego partnerka Paulina Biernat!
Para nr 12 to wokalistka, jurorka programu "Mam talent!" Agnieszka Chylińska i jej partner Rafał Maserak!
Para nr 13 to aktor, gwiazda serialu "Rodzinka.pl" Tomasz Karolak i jego partnerka Magdalena Soszyńska-Michno!
Para nr 14 to dziennikarka, prowadząca "Rozmowy w toku" Ewa Drzyzga i jej partner Przemysław Juszkiewicz!
Para nr 15 to piosenkarz Czesław Mozil i jego partnerka Aneta Piotrowska
Para nr 16 to aktorka, gwiazda filmu "Anna German" Joanna Moro i jej partner Michał Stukan!

Paulina : Przed nami szesnaście gwiazd, piętnaście odcinków i tylko jeden zwycięzca!
Filip : Zapomniałaś o jednym.. O naszych zawsze sprawiedliwych jurorach!
Paulina : A mowa o Piotrze Galińskim, Ani Jujce, Szymonie Majewskim i Iwonie Pavlović
Filip : Oni również zadecydują o tym, którą parę będziemy musieli pożegnać/
Paulina : Nie zapomnijmy też o zawsze nam towarzyszącej orkiestrze Adama Sztaby! Brawa!
Filip : A wiecie dlaczego nasze pary tak ładnie wyglądają? To wszystko zasługa Małgorzaty Baczyńskiej! 
Paulina :  Wielkie brawa! Dzięki niej dzisiaj tak świetnie wyglądam! Zresztą jak zwykle...
Filip : No powiedzmy...
Paulina : Czy ty coś sugerujesz? 
Filip : Sugeruję żebyśmy zaczęli!
Paulina : No dobrze... Nasza pierwsza gwiazda miała już do czynienia z programem rozrywkowym. Znany jako "Pan Lotto", świetny aktor teraz w naszym programie!

Daniel Wieleba - aktor filmowy i teatralny. Od 2007 do 2011 roku był prezenterem "Studia Lotto". Wziął udział w piątej edycji programu muzycznego "Jak Oni Śpiewają", zajął 11 miejsce. Jak pójdzie mu w naszym programie?
Daniel : To, że przyjąłem propozycje do tego show, to totalne szaleństwo. Ja i taniec? No może na jakiś dyskotekach, ale nie towarzyski! Mam nadzieję, że dobrze mi pójdzie. Na szczęście dostałem wspaniałą i wyrozumiałą partnerkę.
A jest nią mistrzyni tańca Anna Głogowska!
Anna : Z Danielem pracuje mi się świetnie. Jest wspaniałym mężczyzną, a tancerzem... Mmm :)


Walca angielskiego zatańczy para nr 1
DANIEL WIELEBA I ANNA GŁOGOWSKA
Muzyka : Stuck On You

Paulina : Ah... To byli Daniel i Ania! Przepiękny występ, super debiut. Danielu, zmierzyłeś się już ze śpiewem, więc zadam ci pytanie : Co lepsze, taniec czy śpiew?
Daniel : O Boże, trudne pytanie, bo i w tym i w tym jestem beznadziejny <śmiech>. Szczerze mówiąc lubię śpiewać i lubię tańczyć, ale to był dopiero mój pierwszy występ na parkiecie, więc nie mogę stwierdzić co wolę. 
Paulina : Ja uważam, że taniec lepszy i myślę, że z biegiem czasu też tak będziesz uważał. Ania, jesteś zadowolona ze swojego partnera?
Anna : Ja? Ja jestem bardzo zadowolona. Dał z siebie wszystko, pokazał swoje umiejętności taneczne, ale myślę, że może pokazać jeszcze więcej.
Paulina : No to zobaczmy czy dadzą mu na to szanse nasi jurorzy. Iwonka.
Iwona : Witam państwa serdecznie! Cieszę się, że jestem tutaj dalej i sędziuje. Początek programu dość dobry.. Danielu? Tak Danielu... Muszę ci powiedzieć, że zaprezentowałeś nam tu całkiem dobrego walca angielskiego. Twój taniec mogę podzielić na trzy części. W pierwszej się rozkręcałeś, było bardzo dużo błędów, ale za to świetna sylwetka. Druga - znakomita, prawie wszystko mi się podobało, a w trzecia słabiutka niestety. Na końcu tańca miałeś okropną sylwetkę i ta ramka leciała, a nie powinna :). Kroczki tam dobrze wykonywałeś, dobrze Cię ocenię.
Paulina : Pierwsza opinia bardzo dobra, były tam małe niedociągnięcia, ale myślę, że nie zauważył ich powracający Szymon Majewski.
Szymon : Niemożliwe, a jednak! Szymon Majewski wraca do programu! Mam nadzieję, że będę się dogadywał z nową koleżanką - Anią Jujką, tak jak z Kasią Glinką w pierwszej edycji. A co do Was... Jak na debiut wypadliście bardzo dobrze i mi się nadzwyczajniej mówiąc podobało. Iwona mi coś tam podpowiadała w czasie tańca, że sylwetka taka sobie, ale ja tego nie oceniam. Chociaż jak Iwonka mówi, to trzeba słuchać, bo może być źle <śmiech>. Ogólnie udany występ. 
Paulina : No to zobaczmy jak te dobre opinie przejawią się w punktach.

Piotr Galiński : 7
Anna Jujka : 7
Szymon Majewski : 9
Iwona Pavlović : 6... Nie buczcie, to mocne 6!
Suma : 29

Paulina : Jeżeli sześć to dobra ocena, to ja jestem święta. Myślałam, że mówiąc "Dobrze Cię ocenię" miałaś na myśli 9 - Iwonko, no ale dobrze. 29 punktów to wasz wynik. Jeżeli państwu spodobał się ten walc, to głosujcie na Daniela i Annę, ich numer to jeden. Czas na krótką przerwę, po której wystąpią Darek Gnatowski, Rafał Brzozowski oraz Tomek Karolak. Będzie się działo, zostańcie z nami!

[[REKLAMA]]

Filip : Ze studia BLOGSPOT TV - trzecia edycja "Tańczących Gwiazd"!!! Nasz kolejny gwiazdor znany z serialu komediowego "Świat według kiepskich".Jak Arnold Boczek poradzi sobie z czymś innym niż jedzenie?

Dariusz Gnatowski - aktor filmowy, teatralny i dubbingowy. Znany głownie z roli Arnolda Boczka w serialu "Świat według Kiepskich". Czy jego taniec będzie również kiepski, jak jego sąsiedzi?
Dariusz : Tego jeszcze nie było! Nigdy nie tańczyłem, nie mam pojęcia o tych krokach, ale zgodziłem się na udział w show dla zabawy. Będę się starał tańczyć, jak najlepiej, a jak mi to wyjdzie?
Na pewno świetnie, a to dzięki mistrzyni tańca Agnieszce Pomorskiej!
Agnieszka : Na naszych treningach jest więcej śmiechu niż tańca, a tak być nie powinno <śmiech>. Staram się nie krzyczeć na Darka, ale czasami robić coś tak strasznie, że nie wytrzymuje. Takiego partnera jeszcze nie miałam.

Walca angielskiego zatańczy para nr 5
DARIUSZ GNATOWSKI I AGNIESZKA POMORSKA
Muzyka : Lullaby 

Filip : Piękny walc! Darek, nie spodziewałem się, że tak świetnie zatańczysz. Jak oceniasz swój debiut na parkiecie?
Dariusz : Mogę powiedzieć, że dobrze. Czułem się świetnie w tym walcu, ale chyba pogubiłem się w krokach...
Filip : Cii! Nikt tego nie widział! Agnieszko, ile godzin dziennie ćwiczycie? Tylko szczerze!
Agnieszka : Nie licząc, że większość treningów się śmiejemy, to prawie nic..A tak naprawdę to około pięciu-sześciu. Na początku musiałam wprowadzić Darka do podstaw tańca, bo nie wiedział kompletnie nic, ale myślę, że zaczyna się wczuwać.
Filip : Już się wczuł! No to teraz czas na opinie sędziów, Anna Jujka.
Anna : Dobry wieczór państwa, witam w całkiem nowej edycji.  Darek powiem ci szczerze, że było średnio. Wiele błędów w figurach, niektórych w ogóle nie wykonałeś. Ramę jako tako dobrze trzymałeś i to na plus. Dzisiaj postaram się oceniać łagodnie, bo to pierwsze tańce, ale potem będzie ostro. Ogólnie średnio, ale z wielką szansa na poprawę.
Filip : Ja tam nie widziałem żadnych błędów, a Piotr Galiński?
Piotr : A ja się muszę zgodzić z Anią niestety. Myślałem, że będzie gorzej, no ale i tak było troszkę słabo. Zdecydowanie nie podobała mi się akcja unoszenia i opadanie. Prawidłowo wykonałeś ruch wahadłowy, bardzo mi się podobał. Inne figury, które oceniam wykonałeś, lecz kilka błędnie. Ale mogę cię pochwalić za charakter tańca, który oddaliście bardzo dobrze. Jest on ważny w każdym tańcu towarzyskim, więc cieszę się, że był. 
Filip : Nie są to opinie o jakich marzymy, ale myślę, że punktacja jurorów będzie w miarę dobra...

Piotr Galiński : 5
Anna Jujka : 6
Szymon Majewski : 9
Iwona Pavlović : 4
Suma : 24

Filip : Wynik taki sobie, ale myślę, że przyzwoity jak na pierwszy występ. Jeżeli państwo chcą zobaczyć Darka i Agę w kolejnym tańcu, proszę wysyłać głosy o treści 5 w sondzie.

Paulina : Nikt nie spodziewał się, że Rafał Brzozowski zrobi taką karierę. Jego największym hitem jest "Tak Blisko", który zna cała Polska. Teraz zatańczy w naszym programie. Czy w tańcu też pokaże, na co go stać? 
Rafał Brzozowski - piosenkarz, półfinalista programu "The Voice of Polnad". Jego kariera muzyczna rozpoczęła się od udziału w telewizyjnym programie Szansa na Sukces w 2002 roku, w którym zdobył wyróżnienie. Jak rozwinie się jego kariera taneczna?
Rafał : Zaproszenie do tego programu to dla mnie zaszczyt. Jeszcze 2 lata temu prawie nikt mnie nie znał, a teraz dostaję zaproszenie do programu, w którym występują gwiazdy. Postaram się zatańczyć najlepiej jak potrafię. Robię to przede wszystkim dla mojej partnerki.
A jest nią tancerka klasy "S" Izabela Janachowska!
Izabela : Rafał to jest chyba najzdolniejszy partner jakiego miałam. Przyszedł na pierwszy trening, pokazałam mu fragment tańca, a on powtórzył i to prawie bezbłędnie. Byłam zaskoczona i dalej jestem. Cieszę się, że na niego trafiłam, bo oprócz tego jest wspaniałym człowiekiem o wielkim sercu.

Walca angielskiego zatańczy para nr 9
RAFAŁ BRZOZOWSKI I IZABELA JANACHOWSKA
Muzyka : Sunrise, Sunset

Paulina : Dla mnie to był mistrzowski walc. Wielkie brawa dla Rafała i Izy! Rafale, jak ci się pracuje z Izabelą?
Rafał : Nawet nie wiesz jak wspaniale. Iza jest świetną i wyrozumiałą nauczycielką. Daje wycisk i teraz widać efekty.
Paulina : Oj widać i to jakie! Iza, Czy z Rafała będzie dobry tancerz?
Izabela : Ja myślę, że w pewnym sensie on już nim jest... Dla mnie jego umiejętności, jak na amatora są niewiarygodne. 
Paulina : A jakie są dla jurorów? Szymon?
Szymon : Dla mnie Rafale jesteś świetny pod każdym względem. Umiesz śpiewać, umiesz tańczyć.. Po prostu ideał, też bym tak chciał. Takie talenty trafiają się rzadko. Myślę, że będziesz odkryciem tej edycji, ale nie chcę zapeszać. Super taniec, dzięki!
Paulina : Same komplementy na razie... No to Iwonka Pavlović.
Iwona : I komplementy się skończyły... Nie no! Świetnie było <śmiech> ! Ja nie mam prawie żadnych zastrzeżeń, pokazałeś ładnego walca z pięknie wykonanymi figurami. Jest to pierwszy walc dzisiaj, który mogę pochwalić. Rafale, świetna sylwetka, bardzo dobrze trzymana rama i przede wszystkim wspaniały efekt. 
Paulina : Zazdroszczę Wam opinii. A teraz pora na jurora - prosimy o punkty.

Piotr Galiński : 9
Anna Jujka : 9
Szymon Majewski : 9
Iwona Pavlović : 8
Suma : 35

Paulina : Wow! Taki wynik, a to był dopiero wasz pierwszy taniec! Gratuluję Wam trzydziestu pięciu punktów, a państwa namawiam do wysyłania wielu głosów na tę parę. Ich numer to 9.

Filip : Nikt nie spodziewał się, że nasza kolejna gwiazda wystąpi w programie. O występ w naszym show prosiliśmy go już trzeci raz i sprawdziło się powiedzenie "Do trzech razy sztuka"...

Tomasz Karolak - aktor teatralny, filmowy, telewizyjny i filmowy, piosenkarz oraz wokalista zespołu "Pączki w Tłuszczu". Wiemy jak Tomek gra, wiemy jak śpiewa, lecz jeszcze nie pokazał nam swoich umiejętności tanecznych. Dzięki naszemu programowi przekonamy się czy ma dryg do tańca. 
Tomek : Próbowałem ukryć moje "umiejętności" taneczne, robiłem co mogłem.. Ale niestety, za chwilę wszystko się wyda i zobaczycie państwo jak ja tańczę. Ale uprzedzam, mogą Wam popękać ekrany!
Tajniki tańca towarzyskiego wyjawi Tomkowi jego partnerka - Magda Soszyńska-Michno
Magda : Trudno będzie zaszczepić u Tomka miłość do tańca, ale myślę, że się uda. Pierwszy taniec nie wychodzi mu za dobrze, ale on jeszcze pokaże swoje oblicze taneczne!

Walca angielskiego zatańczy para nr 13
TOMASZ KAROLAK I MAGDALENA SOSZYŃSKA-MICHNO
Muzyka : Michelle

Filip : Brawa dla Tomka i Magdy. Świetny walc, gratuluję. Tomek, kto namówił Cię na udział w programie?
Tomasz : Przede wszystkim Małgosia Kożuchowska. Ona brała udział w pierwszej edycji i powiedziała mi, że to świetna przygoda i odmieni moje życie. I miała rację, nie żałuję, że się zgodziłem.
Filip : Ja też nie żałuję. Magdo, jak ci się pracuje z Tomkiem?
Magda : Z Tomkiem... Bardzo dobrze <śmiech>. Słucha się mnie i robi to co mu każe i za to mu dziękuję.
Filip : Eh.. Nie będę pytał Piotrka o opinię, bo się tak zasłania...
Piotr : Nie no, pytaj! <śmiech>
Filip : No to Piotrek, proszę bardzo..
Piotr : Tomku, ja mam dla Ciebie jedno słowo - KATASTROFA. Są różne rodzaje katastrof, to była katastrofa taneczna. Ja ci nie dam jedynki, bo podobał mi się ten taniec pod względem emocji i charakteru. Jesteś aktorem i świetnie odegrałeś rolę w walcu. Szkoda tylko, że nie było w nim prawie w ogóle techniki. Magda, weź się za swojego partnera, bo widzę w nim potencjał, ale dzisiaj jestem na nie. 
Filip : Buuuuu! Aniu, popraw humor!
Ania : Możecie być państwo zaskoczeni, ale poprawię. Mi się podobało! Bijcie brawo! Może to nie był świetny taniec pod względem technicznym, ale ja go przeżyłam, bo czułam te emocje. Walc angielski jest tańcem eleganckim i u Ciebie ta elegancja była widoczna. Technikę da się poprawić, więc nie widzę przeszkody, abyś zatańczył kolejny taniec.
Filip : I o taką opinię mi chodzi! Czas na punktację, mam nadzieję, że niegroźną. 

Piotr Galiński :
Anna Jujka : Szaleję i daję 7!
Szymon Majewski : 7
Iwona Pavlović : Nie było najgorzej, 5
Suma : 22

Filip : Dwie w miarę wysokie oceny i dwie srogie dały nam sumę 22 punktów. Niestety jest to najniższy wynik, dlatego do głosowania na tę parę namawiam najbardziej. Jeżeli dla Was walc angielski Tomka i Magdy zasługuje na awans, głosujcie na numer 13. To był ostatni taniec konkursowy, czas na tabelkę.


Filip : Na pierwszym miejscu zdecydowanie Rafał i Izabela, którzy uzyskali 35 punktów. Na miejscu drugim plasują się Daniel i Anka - 29 punktów. Miejsce trzecie wywalczyli Darek i Aga, a na ostatniej pozycji są niestety Tomek i Magda. Ale to tylko głosy jurorów, państwo mogą zmienić tę sytuację. Jeżeli jeszcze nie wiecie na kogo zagłosować, zobaczcie skrót występów.

[[SKRÓT WYSTĘPÓW]]


[[REKLAMA]]


Filip : Ze studia BLOGSPOT-TV - Tańczące Gwiazdy! Proszę państwa, mamy już wyniki!
Paulina : Walka była wyrównana, ale niestety będziemy musieli kogoś pożegnać.
Filip : Wszystkie głosy zostały podliczone, czas ogłosić werdykt.
Paulina : Na najważniejszą wiadomość wieczoru czekają : Tomek i Magdalena, Rafał i Izabela, Darek i Agnieszka oraz Daniel i Anna.

Filip : Z przyjemnością ogłaszam, że po zsumowaniu punktów jurorskich z państwa głosami najlepsi okazali się dzisiaj... RAFAŁ I IZABELA!
Paulina : Wielkie brawa, byli dzisiaj najlepsi! Jako, że dzisiaj wystąpił cztery pary, to drugie miejsce jest ostatnim niezagrożonym, a zdobywają je... TOMASZ I MAGDALENA!
Filip : A to oznacza, że w strefie zagrożenia są : 

DANIEL I ANNA  ORAZ  DAREK I AGA

Paulina : Jedną z tych par będziemy musieli pożegnać. No cóż, takie są zasady programu... No to Filip mów...
Filip : Nie wiedziałem, że to takie trudne... No dobrze, ogłaszam że kolejnego tańca nie zaprezentują... DANIEL I ANIA!


Paulina : Wielkie brawa! Byliście świetni, jednak widzowie zadecydowali inaczej. Danielu, oddaję Ci mikrofon. 
Daniel : Oj przykro mi trochę, ale takie zasady programu. I tak uważam, ze była to wspaniała, choć krótka przygoda. Dziękuję całej rodzinie i wszystkim znajomym za wsparcie. Aniu, dziękuję Tobie za to, ze ze mną wytrzymałaś. Wszystkie Twoje rady zachowam w sercu na zawsze. Dziękują jurorom za miłe słowa i uwagi oraz prowadzącym za wsparcie. Szkoda, że ta przygoda tak szybko się zakończyła, ale będę ją świetnie wspominał.
Anna : To ja ci powinnam dziękować, że ze mną wytrzymałeś. Szkoda odpadać na samym początku, coś nie mam szczęście w tym programie.. Dziękuje wszystkim!
Filip : Dziękujemy Wam bardzo za udział. A w kolejnym odcinku zatańczą kolejne cztery pary. Tańcem przewodnim będzie cha cha.
Paulina : Niestety, ale jak przystało będziemy musieli pożegnać kolejną parę. Kto to będzie? O tym zadecydują między innymi państwo.
Filip : Nie możecie tego przegapić! Do zobaczenia!
Paulina : Dobranoc!

4 komentarze:

  1. Ale się wspaniale zaczęło, w końcu cudowny, najlepszy gość specjalny jaki mógłby być :D W ogóle dzisiaj walc, nie taki trudny taniec, a dwie pary miały z nim problem. Ogółem poziom jednak nie najgorszy, w końcu to pierwszy taniec dopiero. Wśród tej czwórki miałam właściwie jednego faworyta, poszło mu świetnie i zajął pierwsze miejsce, więc tylko się cieszyć, nie sądziłam ze tak kolorowo będzie.. Daniel dobrze zatańczył, ale dobrze że odpadł bo go nie lubię, właśnie jego chciałam w tym odcinku pożegnać. Teraz wśród kolejnej grupy też mam jednego faworyta, muszę głosować bo nie chcę aby odpadł. Czekam niecierpliwie na drugi odcinek :) [Fashion Queen 2]

    OdpowiedzUsuń
  2. NAWET NIE WIESZ JAK MI SERCE ZACZĘŁO WALIĆ, GDY TOMEK Z MAGDĄ DOSTALI TYLKO 22 PUNKTY... Ojej, ale na szczęście dobrze się to wszystko skończyło, bo dwóch największych faworytów odcinka przeszło bezpiecznie dalej i te pary zdobyły najwięcej głosów. Odcinek z walcem bardzo mi się podobał i mam nadzieję, że Rafał będzie trzymał ten wysoki poziom do końca. Daniela lubię, ale go chciałem najbardziej pożegnać ze wszystkich, choć jest lekki smutek, bo dobrze zatańczył. No ale o innych bardziej mi chodziło. Pięknie zacząłeś edycję, w ogóle gratuluję talentu, bo musiałeś się natrudzić przy pisaniu odcinka, jak Ci się kasował kilkakrotnie. Będę na pewno głosował do drugiego odcinka, bo jest tam jeden pan, który potrzebuje wielu moich głosów i za niego będę szczególnie trzymał kciuki. Czekam na odcinek z cha chą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek był fantastyczny. Dawno takich emocji nie przeżyłem i po przerwie powróciły :) Co do grafiki to piękna, tło piękne i pary świetne. Całą czwórkę lubiłem i każdego było by mi zal pożegnać. Rafał spisał się bardzo dobrze, Daniel też se poradził, ale jeżeli chodzi o Dariusza i Tomasza to muszą jeszcze popracować. Jeżeli chodzi o wyniki końcowe to szkoda mi jest Daniela bo był drugi u jurorów. Chciałem najbardziej pożegnać Rafała, mimo że go lubię. Co do wyników % to Rafał zdobył bardzo wiele głosów. Czekam na kolejny odcinek i głosuje. I dzięki za dostarczenie mi emocji :) [Idol Stars]

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy odcinek i już takie emocje? To co będzie w kolejnych? Aż boję się pomyśleć. Wystartowałeś wspaniale, aż szkoda, że były tylko 4 tańce, bo bardzo się ciągnąłem w czytanie ;)Bardzo mi się podobały utwory do tańca Darka, reszta też była trafiona. W tej rundzie wszyscy panowie to byli moi faworyci, ale tej najmniejszy właśnie odpadł. Dlatego cieszę się z werdyktu i nie mogę doczekać się kolejnego odcinka! [The Voice-Mistrzowska Edycja]

    OdpowiedzUsuń