czwartek, 31 października 2013

4 odcinek - seksowna rumba w wykonaniu seksownych gwiazd!

W trzecim odcinku panie tańczyły quickstepa. Taniec bardzo energetyczny, jednak nie wszyscy sobie z nim poradzili. Chociaż miało być zupełnie inaczej, z programu jednogłośnie odpadli Ewa Drzyzga i Przemek Juszkiewicz. Okazuje się, że pozory mylą i nie zawsze wygrywa popularność. Najlepsza okazała się Klaudia Gawor z Krzysiem Hulbojem, która dopiero poznała tajniki showbiznesu, a jednak widzowie pokochali ją w błyskawicznym tempie. Kto dzisiaj podbije serce naszych ekspertów i państwa, a kto będzie musiał poznać gorzki (a może słony) smak porażki? O tym zadecydują między innymi wasze głosy!


Ze studia BLOGSPOT TV
Trzecia edycja "Tańczących Gwiazd" !!!

Przed państwem gość specjalny wieczoru
Zwycięzca 7 edycji "The X Factor" - MATT CARDLE
W utworze "Starlight"!!!

A oto nasi prowadzący
Paulina Sykut-Jeżyna i Filip Bobek!

Paulina i Filip : Witamy państwa serdecznie!
Paulina : Przywitał nas wspaniały wokalista - Matt Cardle! Thank you for brilliant show!
Filip : Gorący, ostatni odcinek z podziałem na grupy. 
Paulina : Proszę państwa, czas na kolejne wielkie emocje.
Filip : Dzisiaj tańcem, który zaprezentują nasze pary będzie seksowna rumba... Mrrr, uwielbiam ten taniec.
Paulina : Ja również. No to co, może pokażemy co nam pozostało po pierwszej edycji?
<Paulina i Filip tańczą kawałek rumby>
Filip : Chyba niczego nie zapomnieliśmy, mam nadzieję, że jurorzy nie będą nas obgadywać.
Paulina : Lepiej ich nie pytajmy, bo się jeszcze pogrążymy...
Filip : A tam, gadasz... Przecież fajnie było!
Paulina : Ale na pewno jeszcze lepiej wypadną nasze seksowne panie. Już się nie mogę doczekać występów.
Filip : Ja też... Ciekawe jak są ubrane nasze gwiazdy...
Paulina : Małgosia Baczyńska na pewno zadbała o to, jakby były przygotowane jak najlepiej i zachwyciły nas swoim ciałem, bo mają co pokazać. Wielkie brawa!
Filip : No dobra, nie przedłużajmy już. Oto nasi uczestnicy! 

Podkład : Dance Again
Para nr 2 to aktorka, gwiazda serialu "Lekarze" Danuta Stenka i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 3 to aktor kabaretowy Marcin Wójcik i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para nr 4 to piosenkarka Sylwia Grzeszczak i jej partner Robert Rowiński!
Para nr 5 to aktor, gwiazda serialu "Świat według kiepskich" Dariusz Gnatowski i jego partnerka Agnieszka Pomorska!
Para nr 6 to wokalistka, zwyciężczyni III edycji "X Factor" Klaudia Gawor i jej partner Krzysztof Hulboj!
Para nr 8 to aktorka, gwiazda serialu "Przepis na życie" Edyta Olszówka i jej partner Jan Kliment!
Para nr 9 to wokalista Rafał Brzozowski i jego partnerka Izabela Janachowska!
Para nr 10 to aktorka, gwiazda serialu "Prawo Agaty" Agnieszka Dygant i jej partner Cezary Olszewski!
Para nr 11 to perofrmer i konferansjer Paweł "Konjo" Konnak i jego partnerka Paulina Biernat!
Para nr 12 to wokalistka, jurorka programu "Mam talent!" Agnieszka Chylińska i jej partner Rafał Maserak!
Para nr 13 to aktor, gwiazda serialu "Rodzinka.pl" Tomasz Karolak i jego partnerka Magdalena Soszyńska-Michno!
Para nr 15 to piosenkarz Czesław Mozil i jego partnerka Aneta Piotrowska!
Para nr 16 to aktorka, gwiazda filmu "Anna German" Joanna Moro i jej partner Michał Stukan!

Paulina : Oto piękne, seksowne i na pewno świetnie tańczące gwiazdy! Dzisiaj zobaczymy rumbę w wykonaniu Sylwii Grzeszczak, Edyty Olszówki, Agnieszki Chylińskiej oraz Joanny Moro. Takich gwiazd jeszcze nie było, to będzie chyba najsilniejszy odcinek.
Filip : Lepiej się tak nie zachwycaj, bo i tak jurorzy wszystko zepsują...
Paulina : Zwłaszcza swoimi kłótniami, co poniektórzy. Występy naszych gwiazd będą oceniać sędziowie w składzie : Spokojni Szymon Majewski i Iwona Pavlović oraz dalej niepogodzeni Piotr Galiński i Anna Jujka... Przynajmniej nie ma nudy, no ale mam nadzieję, że dzisiaj Piotr i Ania nie będą dla siebie tacy wredni...
Filip : Na szczęście, to nie jurorzy są najważniejsi, a nasze gwiazdy. Niestety jedna z nich odpadnie. Jednak na pocieszenie pojedzie ze swoich partnerem na tygodniową wycieczkę do Francji.
Paulina : No to zaczynamy. Na początek bardzo znana piosenkarka. Takich wokalistek mało, mi osobiście podobały się jej wszystkie, kompletnie wszystkie piosenki. Przed wami pomysłowa i charyzmatyczna Sylwia Grzeszczak ze swoich partnerem!

Sylwia Grzeszczak - piosenkarka, jej najbardziej znane hity to między innymi "Małe rzeczy" czy "Pożyczony"... Czy pożyczy od swojego partnera umiejętności taneczne?
Sylwia : Szaleństwo, szaleństwo! Nie wiem czy podołam nowemu wyzwaniu, jakim jest taniec, ale spróbować mogę. Na razie idzie mi dobrze, mam fajnego partnera, daję radę! 
A mowa o tancerzu, finaliście drugiej edycji - Robercie Rowińskim!
Robert : Sylwia ma świetnie dostosowane ciało do tańca, ma ambicje i przede wszystkim to "coś" Myślę, że zajdziemy bardzo daleko, widzowie na pewno ją pokochają. Jest świetną osobą, jestem dumny jak paw, że mogę ją uczyć tańczyć.

Rumbę zatańczy para nr 4
SYLWIA GRZESZCZAK I ROBERT ROWIŃSKI
Muzyka :"Fields Of Golds"

Paulina : Sylwia i Robert, Robert i Sylwia. Brawa! Zdecydowanie seksowna rumba, może najseksowniejsza w historii? Co powiesz po tym występie?
Sylwia : Przed występem stres był wielki, ale na parkiecie jest świetnie!  Czułam się magicznie, jak w jakiejś bajce. I nieważne jak mi poszło - czułam ten taniec i to jest chyba najważniejsze.
Paulina : I to jest prawidłowa postawa! Robercie, czy wszystko poszło po Twojej myśli?
Robert : Może na próbie było lepiej, ale ważne jest, to co się stało przed chwilą i jestem zadowolony z Sylwii. Na miejscu jury dałbym same dyszki. 
Paulina : No to na początek zapytajmy Piotra Galińskiego.
Piotr : Mi się bardzo podobało. Sylwio, masz niesamowite warunki do tańca i musisz to wykorzystać. Rumba to taniec miłości i seksu i te dwie rzeczy pokazałaś niebywale wspaniale. Choreografia mega trudna i dopracowana, ale nie mogło być inaczej, jeżeli tańczysz z Robertem. Masz wielkie szczęście, że na niego trafiłaś, on już dwie partnerki doprowadził bardzo daleko, myślę, że tak samo będzie z Tobą.
Paulina : No, no.. Dostać taką opinię od zawodowca, zazdroszczę! Szymon Majewski.
Szymon : Niestety, ale producent zabrał mi dziesiątkę i teraz nie wiem co mam z wami zrobić. Ta rumba była wspaniała! Po prostu cud, miód i orzeszki! Sylwio, świetnie że pokazałaś swoje seksowne nogi, aż chciało się do Ciebie podejść i dot... Znaczy zobaczyć bliżej. Dziękuję Wam za tę rumbę. 
Paulina : Czas na pierwsze punkty w tym odcinku. Jak dobrze zadebiutowali Sylwia i Robert?

Piotr Galiński : 10!
Anna Jujka : Jak widzę takie głupoty, to nie mogę powstrzymać się od komentarza. Piotrze, załóż okularki. 7.
Szymon Majewski : Przepraszam Cię Patryku, pokażę 10 palcami!
Iwona Pavlović : 8
Suma : 35

Paulina : Aniu, mogłaś się powstrzymać. Każdy ma swoje zdanie. Gratuluję Wam bardzo wysokiego wyniku i aż dwóch dziesiątek. Jeżeli państwo również są zachwyceni tym tańcem, wysyłajcie głosy na numer 4. Zapraszam państwa na reklamę, a po niej kolejne emocje!

REKLAMA

Filip : Edyta Olszówka ma dużo pracy... Praca na planie serialu "Przepis na życie" zabiera jej wiele wolnego czasu, który nasza gwiazda poświęca na taniec. Jak sobie poradzi z zupełnie nowym zadaniem? Przed państwem Edyta Olszówka!

Edyta Olszówka - aktorka, gwiazda serialu "Przepis na życie". Czy będzie tak samo energetyczną i pomysłową osobą w tańcu, jak jej bohaterka w serialu?
Edyta : Już dwa razy dostałam propozycję zatańczenia w tym programie i za każdym razem odmówiłam. Ale jak to mówią "Do trzech razy sztuka" i za trzecim razem zgodziłam się na udział. Nie wiem czy to była dobra decyzja, ale producent dobrał mi świetnego partnera.
A jest nim mistrz tańca, zwycięzca pierwszej edycji - Jan Kliment!
Jan : Dostał sem super partnerkę. Edyta mimo, że nie jest mistrzynią tańca, to dogaduje się ze mną wspaniale! Nasze treningi polegają głównie na śmiechu, mam nadzieję, że nie będzie tego widać na livie <śmiech>.

Rumbę zatańczy para nr 8
EDYTA OLSZÓWKA I JAN KLIMENT
Muzyka : Por Amarte Asi


Filip : Edyta, nie spodziewałem się po Tobie takiego talentu! Mmm, wspaniale wyglądasz, zresztą Janek też. Edytko, czy czujesz, że sprostałaś zadaniu jakim jest zatańczenie rumby?
Edyta : Myślę, że tak, ale mogłam zatańczyć jeszcze lepiej, jestem trochę zawiedziona. Lubię rumbę, ale tak naprawdę to czekam na tango.
Filip : Które zatańczysz niedługo... Janek, jaką kobietą jest Edyta? Pomijając taniec, bo to już widzieliśmy.
Jan : No co ja mogę powiedzieć? Edytka jest wspaniała! Cieszę się, że z nią tańczę, nie wyobrażam sobie mieć innej partnerki.
Filip : A czy jurorzy wyobrażają sobie, żeby Edyta tańczyła z kimś innym? Iwona.
Iwona : Jesteście świetnie dobraną parą i to widać po waszym zachowaniu... Gorzej już z tańcem. Nie buczcie, kiedyś muszę skrytykować! Niestety, ale ta rumba nie była wysokich lotów. Sylwetka wręcz naganna. Strasznie raziły mnie błędy techniczne, które popełniałaś w naprawdę łatwych krokach. No słabiutko było, ale wierzę, że następnym razem się postarasz.
Filip : Ooo, nie wiem czy państwo zauważyliście, ale Szymon zamienił sie z Anią miejscem. Ehh, ci nasi jurorzy... Aniu, proszę Cię o opinię.
Ania : Przynajmniej nie muszę siedzieć koło Piotra... A co do występu, niestety zgodzę się z Iwoną. Bardzo słaba technika tańca, zajęliście się bardziej bajerami, których moim zdaniem było za dużo i popsuły taniec. Rumba wymaga dużej koordynacji ruchów i tutaj tego nie widziałam. Mogło być gorzej, ale mam nadzieję, że będzie lepiej...
Filip : Czas na punktację, która może być niska. Ale nie mamy wyjścia - proszę o oceny.

Piotr Galiński : 3
Szymon Majewski : 9
Anna Jujka : 5
Iwona Pavlović : 3
Suma : 20

Filip : Muszę was zmartwić - niestety otrzymaliście tylko 20 punktów od jurorów. Ja myślę, że wy jeszcze pokażecie na co was stać, dlatego namawiam państwa na głosowanie na Edytkę i Janka.

Paulina : Gorąca wokalistka, która niedawno przefarbowała włosy... Swoje życie zmieniła całkowicie, a do tego dodała jeszcze taniec. Jak pójdzie jej w naszym programie? Agnieszka Chylińska!

Agnieszka Chylińska - wokalista i autorka tekstów oraz jurorka programu "Mam Talent!" Ona ocenia talenty, a teraz ktoś oceni ją. Czy pokaże swoje umiejętności na tyle dobrze, aby wygrać nasz program?
Agnieszka : Decyzja o zatańczeniu w tym programie to był kompletny spontan. Przyszłam tu, żeby dobrze się bawić... Jak będą mnie krytykować, to przyjmę to na klatę.
Jej partnerem będzie tancerz, reprezentujący najwyższą klasę "S" - Rafał Maserak!
Rafał : Agnieszka nie należy do najbardziej pracowitych partnerek tanecznych, ale podobnie było z Anią Muchą czy Małgosią Foremiak, a jednak doszły do finału. Wycisnę z Agnieszki miłość do tańca, jeszcze zobaczycie! <śmiech>.

Rumbę zatańczy para nr 12
AGNIESZKA CHYLIŃSKA I RAFAŁ MASERAK
Muzyka : Diamonds Are Forever

Paulina : Dzisiaj sam sex, po prostu bomba! Ja uważam, że to najmocniejszy odcinek, a to jeszcze nie koniec. Agnieszko, czy jest jakiś taniec, na który czekasz?
Agnieszka : Hmm, czekam na jakiś gorący taniec, czyli chyba na sambę lub salsę. A jeżeli chodzi o standard to na ostre tango. 
Paulina : Aż nie mogę się doczekać Ciebie w tych tańcach! Rafale, myślisz że Agnieszka będzie dobrą tancerką?
Rafał : Ja sądzę, że ona już nią jest, ale może pokazać jeszcze więcej i na to liczę.
Paulina : Rafał liczy na jeszcze więcej, a na co liczą nasi sędziowie? Szymon.
Szymon : Mi zabrakło dzisiaj seksapilu... Od tak dojrzałej kobiety oczekiwałem kocich i seksownych ruchów, a tego nie widziałem. Ja nie mówię, że nie było źle, bo wiem, że ty jesteś sam sex i w ogóle masz atuty, ale musisz je pokazać i wtedy będzie miodzio.
Paulina : A ten tylko o seksie! Mamy niewyżytego seksualnie jurora. Piotrek.
Piotr : Szymonie, Paulino - dzieci to oglądają <śmiech>. Ja się wypowiem ta temat technicznych spraw rumby. Agnieszko, wykonałaś bardzo trudne figury, jestem zachwycony. Ale jeżeli chodzi o sam charakter rumby, muszę zgodzić się z Szymonem. No brakowało tego seksapilu, a to właśnie on charakteryzuje ten taniec. I jeszcze jedno - wiesz jakie jest rozliczenie w rumbie? (...) U Ciebie było "raz, raz, raz" a powinno być "raz, dwa, trzy, cztery"... I to takie moje małe zastrzeżenie jeszcze, ale było super!
Paulina : Ja tam widzę raz, dwa, trzy, cztery i nawet dziesięć. O i czekamy na właśnie takie punkty - oczywiście mowa o dziesiątkach. Jurorzy do dzieła!

Piotr Galiński : 7
Szymon Majewski : 8
Anna Jujka : 7
Iwona Pavlović : 6
Suma : 28

Paulina : Prawie 30 punktów, gratuluję. Agnieszka i Rafał spisali się na medal. Czy państwo się z tym zgadzają? Jeśli tak, wysyłajcie głosy na numer 12!

Filip : Mówią, że deser powinien być słodki, ale nasz deser odcinka będzie wyjątkowo ostry. Zagrała jedną z największych polskich ról tego roku. Podziwiały ją miliony ludzi... Sprawdziła się świetnie. Czy z tańcem będzie również dobrze? Joanna Moro!

 Joanna Moro - aktorka, gwiazda filmu "Anna German". Podziwiamy ją za tę rolę, ale czy będziemy podziwiać ją za taniec?
Joanna : Nie chcę być kojarzona tylko z filmem o Annie German, dlatego biorę udział w tym programie. Myślę, że jest to dobra decyzja - udział w takiego typu show było moim marzeń i jak widać spełniło się.
Joasia ma wielkie szczęście, bo trafiła na finalistę pierwszej edycji - Michała Stukana!
Michał : To, że tańczę z Joanną, to dla mnie wielki zaszczyt. Byłem zachwycony jej grą aktorską, a teraz mogę dawać jej lekcje tańca. Zrobię wszystko abyśmy zaszli jak najdalej. Z Joanną wiążę wielkie nadzieje - jest bardzo utalentowana, ale chyba boi się to pokazać. 

Rumbę zatańczy para nr 16
JOANNA MORO I MICHAŁ STUKAN
Muzyka : Nobody Knows

Filip : Ostatni, być może najlepszy występ wieczoru! Wielkie brawa. Joasiu, jak zmieniło się Twoje życie po zgraniu w filmie "Anna German"?
Joanna : Zacznę od tego, że nie spodziewałam się, że to ja dostanę tę rolę, ponieważ rywalizowałam z naprawdę znanymi aktorkami, dlatego było to dla mnie wielkie zaskoczenie. Czy moje życie się zmieniło? Tak i to bardzo. Stałam się rozpoznawalna. W ogóle ta rola dała mi powód do przemyśleń, bardzo ją przeżyłam.
Filip : To było widać - naprawdę. Michale, czy Joanna "przeżyła" tę rumbę?
Michał : Szczerze mówiąc, to jeszcze nie, trochę wstydzi się mnie dotknąć, a to jest w rumbie bardzo ważne. Ale myślę, że jeszcze się otworzy!
Filip : Czas na opinie jurorów - Aniu, czy ten taniec przypadł Ci do gustu?
Anna : Mogę powiedzieć, że tak. Joanno, jedyne co mi się nie podobało to, to że jakby bałaś się Michała, o czym przed chwilą mówił. Bardzo mi się podobał szpagat w Twoim wykonaniu. Były tutaj bajery, ale było przynajmniej poprawnie technicznie, a nie tak jak u Edytki i Jana, którzy skupili się tylko na bajerach. Było dobrze, ale oczekuję więcej.
Filip : Aniu, to był ich pierwszy taniec! Iwona Pavlović.
Iwona : No właśnie, to Twój pierwszy występ, a ja już muszę krytykować. Michale, ja wiem, że jesteś ambitny, ale przygotowałeś za trudną choreografię dla Joasi, przez to nie mogła wykazać się swoimi podstawowymi umiejętnościami. Niestety, ale nie podobała mi się również rama i ruch Twoich rąk. Za to bardzo pochwalę Cię za wypełnienie swojej roli w rumbie, czego nie zrobiły inne gwiazdy. Kusiłaś swojego partnera i wymykałaś się, byłaś seksowna i namiętna i za to brawa!
Filip : Ileż tego seksu?! Prosimy o punkty dla tej pary.

Piotr Galiński : 6
Szymon Majewski : 9
Anna Jujka : 9
Iwona Pavlović : 6
Suma : 30

Filip : Trzydziestka? To chyba tyle, ile macie razem lat?
Joanna : No tak, ja 15 i Michał 15. <śmiech>.
Filip : Gratuluję wam bardzo. Jeżeli państwo uważają, że Joanna i Michał dali z siebie wszystko, wysyłajcie głosy o treści 16. To był już ostatni taniec, czas zobaczyć podsumowanie.  


Filip :  Dzisiaj najlepsi okazali się Sylwia z Robertem - zdobyli piękne 35 punktów. Gonią ich Joasia i Michał z wynikiem 30 punktów. Na podium znajdują się jeszcze Agnieszka i Rafał z 28 punktami, a na szarym końcu są Edytka z Janem, ale to nie oznacza, że odpadną, bo największą moc mają państwo. Na głosowanie pozostało 10 minut, a teraz zapraszam na przerwę!

REKLAMA

Paulina : Ze studia BLOGSPOT TV - Tańczące Gwiazdy! Cały odcinek czekaliśmy na ten moment. Zaraz dowiemy się kto pozostaje w programie, a kto na zawsze pożegna się z marzeniami o kryształowej kuli. 
Filip : Głosowanie było bardzo zacięte. Wyniki zmieniły się dosłownie w ostatniej chwili. 
Paulina : To już koniec, właśnie zaczynamy liczyć punkty. 
Filip : Za chwilę poznamy wyniki. Każdej pary będzie bardzo szkoda, jednak ktoś musi opuścić nasz program.
Paulina : Dostałam informację, że mamy wyniki. Wszystkie głosy są już podliczone i wiemy kto opuści nasz program. Na najważniejszą wiadomość czekają...
Filip : Joasia i Michał, Agnieszka i Rafał, Edyta i Jan oraz Sylwia i Robert.
Paulina : Zaczniemy od najmilszej wiadomości w odcinku. 
Filip : Dzisiejszy odcinek wygrywają...  SYLWIA I ROBERT!
Paulina : Na drugiej pozycji, a tym na ostatniej niezagrożonej plasują się z największym poparciem naszych widzów... AGNIESZKA I RAFAŁ
Filip : Zostały dwie ostatnie pary, które dzisiaj otrzymały najmniej waszych głosów. Jedna z nich przejdzie dalej, drugą będziemy musieli pożegnać.
Paulina : W światłach jupiterów zostali: 

EDYTA I JAN oraz JOANNA I MICHAŁ

Filip : To jest trudna informacja do przekazania, jednak muszę to zrobić. W następnym odcinku nie spotkamy się z... EDYTĄ I JANEM!

Paulina : Mieliście naprawdę dużo głosów. Niestety nie udało Wam się przejść do kolejnego odcinka, ale pamiętajcie - byliście świetni!
Edyta ; No cóż, trudno mi coś mówić, bo jestem zaskoczona. Chociaż spodziewałam się, że odpadnę, to jednak bardzo mi przykro. Zżyłam się z całą ekipą, a najbardziej z Jankiem. Szkoda, że dostał taką słabą partnerkę, gdyby miał inną doszedł by o wiele dalej. Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali. Wiele osób we mnie wierzyło, dodawało mi otuchy. To była wspaniała przygoda, super było!
Jan : Ojej, szkoda, że nie daliście nam szansy. Dziękuję wszystkim i do zobaczenia w finale!
Filip : Dziękujemy Wam za udział w programie! A za tydzień 12 par w tango i sambie!
Paulina : To będą dopiero emocje! Musicie to zobaczyć. 
Filip : To był świetny odcinek, prawda? Pamiętajcie o ocenie na facebooku. A teraz żegnamy się z państwem...
Paulina i Filip : Dobranoc!


5 komentarzy:

  1. Rewelacyjny odcinek :) Rumba to jeden z moich ulubionych tańców, cieszę się że była dziś motywem przewodnim ;) Ależ mnie wkurza ta Jujka, ja nie mogę.. Ciągle coś jej nie pasuje. W tym odcinku zatańczyły aż trzy moje faworytki, w tym dwie większe. I bardzo się cieszę, że wszystkie przeszły dalej, choć bardzo bałam się o Joasię. Sylwia miała najlepszą piosenkę, no i jak widać najlepiej zatańczyła. Za to Agnieszce nie poszło aż tak dobrze, ale to dopiero pierwszy występ, mam nadzieję że następne będą jeszcze lepsze Edyty mi nie szkoda, nie była faworytką, ponadto zatańczyła najgorzej. Dobry werdykt. Czekam na kolejny odcinek, teraz to dopiero zaczną się emocje :) [Dancing 4You 10/ Fashion Queen 2]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny odcinek. Dobrałeś fantastycznie utwory jak i tańce. Gość specjalny podoba mi się już mniej, ale to nie szkodzi. Widzę nieco konflikt między jurorami, ale to dobrze, bo przynajmniej coś się dzieje. Jujka cisnęła Piotrowi, oj cisnęła. Niestety, ale mało głosowałem, dlatego bałem się o moje faworytki. No i padło na jedną z nich, ale na szczęście Edyta była tą słabszą faworytką, mam większe. Czekam na następny odcinek, na pewno będzie emocjonująco, bo wystąpią już wszystkie gwiazdy. [The Voice-Mistrzowska Edycja[

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie mi się czytało ten odcinek. Sylwia dzisiaj dała czadu, jej rumba dziś wymiotła, jak na ten etap to świetnie sobie poradziła. Muzyka mi się podobała, ale nie wszystkie utwory. Gość specjalny bardzo fajny, lubię Matta. Miałem w tym odcinku aż 3 faworytki. Niestety padło tak, że jedna z nich musiała odpaść co jest bardzo dla mnie smutne. Ale dwa miejsca podium cudowne <3 Czekam na kolejny odcinek:) [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny odcinek, rumba jest wspaniała. Bardzo lubię ten taniec. No ale ekipa na czwarty odcinek nie do końca dobrze dobrana - chodzi mi o to, że każda pani z tej grupy to moja faworytka, a w poprzedniej grupie miałem ich mniej. Ciężko mi było wybierać trzy spośród nich. Na pewno mają jeszcze przed sobą dużo, Sylwia jedynie w 100 procentach dała radę. Żal mi Edyty i Janka, ale wypadli słabo, więc chyba ich odpadka była zasłużona. Odliczam już do kolejnego odcinka. Nie mogę się doczekać! Pozdrawiam! ;) [Let's Dance 8]

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcinek świetny. Gosć specjalny bardzo mi się podobał. Jak przypuszczałem będzie to ciekawy odcinek i się nie myliłem. Odcinek bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i uważam, ze to była chyba najgrozniejsza grupa, bo uważam, ze każda z tych par miała swoich faworytów. Moim faworytkom poszło w miarę dobrze u jurorów. U widzów także se poradziły. Co do klasyfikacji odcinka to myślałem że Joanna będzie pierwsza lub druga, a tu zagrożenie. Jeżeli chodzi o odpadkę Edyty i Jana to trochę jest ich szkoda, bo lubiłem ich, ale dzisiaj zatańczyli najsłabiej i z tej grupy chyba ich najmniej lubiłem. Czekam na kolejny odcinek i głosuje.

    OdpowiedzUsuń