czwartek, 29 sierpnia 2013

Odcinek 2 - panowie w cha chy

Stało się! Poznaliśmy szesnastkę gwiazd walczących o kryształową kulę. W pierwszym odcinku na parkiecie zaprezentowało się czterech panów w walcu angielskim. Najwyższa punktacja przypadła Rafałowi Brzozowskiemu i Izabeli Janachowskiej. Szczęście nie dopisało Danielowi Wielebie i Annie Głogowskiej. Z tą parą spotkamy się dopiero w wielkim finale. Dzisiaj w rywalizacji zobaczymy kolejną czwórkę uczestników. O tym, kto odpadnie zadecydują nasi jurorzy i oczywiście państwo. To drugi odcinek trzeciej edycji "Tańczących Gwiazd"!!!


Ze studia BLOGSPOT TV
Trzecia edycja "Tańczących Gwiazd"

Przed państwem Iwona Pavlović i Piotr Galiński w salsie!
Muzyka : Viens Danser

Przed państwem nasi prowadzący
Paulina Sykut-Jeżyna i Filip Bobek

Paulina i Filip : Dobry wieczór państwu!
Filip : Gorącą salsą przywitali nas nasi jurorzy - Iwona Pavlović i Piotr Galiński!
Paulina : Eh.. Gdyby tak oceniali, jak tańczą... To byłyby same dychy!
Filip : Z pewnością... Dzisiaj nasze gwiazdy zaprezentują się w cha chy.
Paulina : Dalej panuje podział par, więc tym razem również wystąpi czterech panów.
Filip : Jeden z nich będzie się musiał z nami pożegnać.
Paulina : Nagrodą dla pary, która odpadnie są tradycyjnie kwiaty i tygodniowy wyjazd do Hiszpanii.
Filip : Też bym tak chciał, tak odetchnąć od ciężkiej pracy....
Paulina : Przepraszam, jakiej?
Filip : Kochana, ty nie bądź taka mądra, ja osobiście pracuje bardzo ciężko i należał by mi się taki wyjazd.
Paulina : To odpadnij z programu <śmiech>. 
Filip : Ha ha, bardzo śmieszne.
Paulina : I tak na razie nie możesz nigdzie jechać, bo musimy przecież razem przedstawić pary!
Filip : A no tak! No to może przedstawimy je?
Paulina : No jasne! Oto bohaterzy trzeciej edycji "Tańczących Gwiazd"!!!

Podkład : Twist And Shout
Para nr 2 to aktorka, gwiazda serialu "Lekarze" Danuta Stenka i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 3 to aktor kabaretowy Marcin Wójcik i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para nr 4 to piosenkarka Sylwia Grzeszczak i jej partner Robert Rowiński!
Para nr 5 to aktor, gwiazda serialu "Świat według kiepskich" Dariusz Gnatowski i jego partnerka Agnieszka Pomorska!
Para nr 6 to wokalistka, zwyciężczyni III edycji "X Factor" Klaudia Gawor i jej partner Krzysztof Hulboj!
Para nr 7 to dziennikarz telewizyjny Tomasz Lis i jego partnerka Nina Tyrka!
Para nr 8 to aktorka, gwiazda serialu "Przepis na życie" Edyta Olszówka i jej partner Jan Kliment!
Para nr 9 to wokalista Rafał Brzozowski i jego partnerka Izabela Janachowska!
Para nr 10 to aktorka, gwiazda serialu "Prawo Agaty" Agnieszka Dygant i jej partner Cezary Olszewski!
Para nr 11 to perofrmer i konferansjer Paweł "Konjo" Konnak i jego partnerka Paulina Biernat!
Para nr 12 to wokalistka, jurorka programu "Mam talent!" Agnieszka Chylińska i jej partner Rafał Maserak!
Para nr 13 to aktor, gwiazda serialu "Rodzinka.pl" Tomasz Karolak i jego partnerka Magdalena Soszyńska-Michno!
Para nr 14 to dziennikarka, prowadząca "Rozmowy w toku" Ewa Drzyzga i jej partner Przemysław Juszkiewicz!
Para nr 15 to piosenkarz Czesław Mozil i jego partnerka Aneta Piotrowska!
Para nr 16 to aktorka, gwiazda filmu "Anna German" Joanna Moro i jej partner Michał Stukan!

Filip : Piękna piętnastka. Jednak ostatni raz w takim składzie. 
Paulina : A to dzięki wspaniałym ocenom naszego jury, Filip przedstaw ich.
Filip : No oczywiście, że to zrobię. Oto nasze diabły : Piotr Galiński, Anna Jujka, Szymon Majewski, Iwona Pavlović.
Paulina : Pięknie te nasze pary wyglądają, a to zawdzięczamy naszej kochanej Małgosi Baczyńskiej!
Filip : Nie zapomnijmy też o najlepszej orkiestrze, a mowa tutaj o orkiestrze Adama Sztaby!
Paulina : Wszystko załatwione, więc czas zacząć występy. Na początek wystąpi dla nas aktor kabaretowy, który zabawia nas już od kilkunastu lat. Czy będzie bawił nas tańcem?


Marcin Wójcik - kabareciarz, pomysłodawca i założyciel kabaretu "Ani Mru-Mru". Czy będzie tak dobrze tańczył, jak rozśmiesza?
Marcin : Ja ten program będę traktował, jak dobrą zabawę. Do tańca podejdę na luzie. Dostałem wspaniałą partnerkę, mam nadzieję, że nauczy mnie tańczyć, co może być bardzo trudne <śmiech>.
A partnerką Marcina jest tancerka klasy "S", przebojowa Blanka Winiarska!
Blanka : Marcin jest bardzo śmiesznym człowiekiem, jednak trochę trudno będzie nauczyć go tańczyć. Mam nadzieję, że nie nie będzie źle i że jurorzy docenią mojego partnera.

Cha chę zatańczy para nr 3
MARCIN WÓJCIK I BLANKA WINIARSKA
Muzyka : Joe Le Taxi

Paulina : Mmm, jaki ty przybojowy Świetna cha cha. Marcin, jak czujesz się na parkiecie?
Marcin : Czuję się nawet dobrze. Tak jak mówiłem, do tańca podchodzę na luzie. Męcząca ta cha cha, ale jestem już po, a to jest najważniejsze.
Paulina : Mi się bardzo podobał wasz taniec. Blanka, czy Marcin się stresował przed występem?
Blanka : Ja osobiście tego nie widziałam, ale myślę, że trochę się stresował jednak. 
Paulina : Wiadomo, pierwszy występ to bardzo duży stres. Ale za to taniec sie udał. Zobaczmy, co sądzą o nim jurorzy. Anna.
Anna : Marcin, ja nie jestem do końca zachwycona tą cha chą, mogę powiedzieć, że wyszła Ci bardzo słabo. Było bardzo sztywno i nie czułam tego luzu, o którym mówiłeś. Za to mogę pochwalić cię za technikę, a dokładnie za kroki, bo z tym poradziłeś sobie całkiem nieźle. Góra ciała beznadziejna, dół świetny.
Paulina : Opinia taka słodko-gorzka, a co na temat tej cha chy ma do powiedzenia Piotr?
Piotr : Ja mam do powiedzenia, że było słabiutko. Cha cha powinna być w rytmie, a tu tego rytmu niestety nie było. Marcin, technicznie beznadziejnie, lecz widziałem, że bawiłeś się tańcem i za to podwyższę ocenę. Na pewno do poprawy jest sylwetka, która była okropna. Ja myślę, że tańczyć się już nie nauczysz, ale na pewno możesz się jeszcze poprawić. 
Paulina : On się nie nauczy tańczyć? Marcin? Jakoś w to nie wierzę. Zobaczmy punkty.

Piotr Galiński : 5
Anna Jujka : 5
Szymon Majewski : 6
Iwona Pavlović : 3
Suma : 19

Paulina : Uuu, słabo was ocenili jurorzy... Ta trójka trochę słabiutka, ale myślę, że to zmobilizuje widzów i będą na Was jeszcze bardziej głosować. Jeżeli Wam w przeciwieństwie do jurorów spodobał się taniec Marcina i Blanki, wysyłajcie głosy o treści 3. Teraz zapraszam państwa na krótka przerwę, po której wystąpią pozostałe pary.

[[REKLAMA]]

Filip : Ze studia BLOGSPOT TV - trzecia edycja "Tańczących Gwiazd" Nasza kolejna gwiazda ma nawet swój program. Bardzo trudno było namówić go na udział w show, jednak przyjął naszą propozycję. Czy wyjdzie mu to na dobre?

Tomasz Lis - dziennikarz telewizyjny, publicysta, prowadzący i reporter. Prowadzi swój program "Tomasz Lis na żywo". Teraz zatańczy dla nas na żywo. Jak mu to wyjdzie?
Tomek : Ja i taniec? Oj, coś czarno to widzę. Trudne są te wszystkie figury, rama i w ogóle... Ale będę się starał dla mojej kochanej partnerki. 
A jest nią tancerka klasy "S", powracająca do naszego show Nina Tyrka!
Nina : Tomek nie czuje rytmu, nie rozumie kroków, ale za to jest wspaniałym człowiekiem. Mam nadzieję, że wycisnę z niego talent do tańca, ale może to być bardzo trudne.

Cha chę zatańczy para nr 7
TOMASZ LIS I NINA TYRKA
Muzyka : Sex Bomb

Filip : Kolejny świetny występ dzisiaj. Tomku, jak ci się podoba w naszym programie?
Tomek : Bardzo mi się tutaj podoba. Z każdym można porozmawiać, pośmiać się. Panuje tu wspaniała atmosfera, który tworzą Ci wszyscy ludzie. Cieszę się, że przyjąłem propozycję zatańczenia w show.
Filip : Ja też nie żałuję, że wziąłem udział w tym programie. To była wspaniała przygoda... Nino, jakim człowiekiem jest Tomek?
Kamila : Bardzo miłym, pracowitym, szarmanckim, dowcipnym.... No musiałabym długo wymieniać.
Filip : Po prostu Tomek jest jedyny w swoim rodzaju. No to teraz czas na opinie, Iwonka.
Iwona : Tomku, to była katastrofa! Już Zbyszek Urbański zatańczył lepiej, a zatańczył beznadziejnie. Ja osobiście widziałam, że niewiele kroków było dobrze wykonanych, mogę powiedzieć, że żadne. A co do rytmu, to szkoda gadać. Go nie było w ogóle, a jest to podstawowe kryterium oceny. Ja myślę, że ty nam jeszcze pokażesz dobre tańce, ale proszę Cię, oszczędź mi takich katastrof <śmiech> .
Filip : Iwona, co ty zażywasz? Sroga opinia ale myślę, że Szymon poprawi humor.
Szymon : Ja myślę, że nie poprawi. Mi - jurorowi, który najczęściej daje dziewiątki i dziesiątki po prostu się nie podobało. Byłeś sztywny, jak widły w gnoju, że tak za przeproszeniem powiem. No nie popisałeś się Tomek, a szkoda, bo fajny chłop jesteś i możesz jeszcze wiele pokazać. Mam nadzieję, że weźmiesz sobie moje rady do serca i kolejny taniec będzie na dziesiątkę.
Filip : Ale przecież ten był na dziesiątkę! No to zobaczmy punkty, mam nadzieję, że katastrofy nie będzie...


Piotr Galiński : 1
Anna Jujka : 2
Szymon Majewski : Z przykrością... 4
Iwona Pavlović : Chyba jednak będzie Filipku, 1
Suma : 8

Filip : Co się tutaj dzieje? Na 8 punktów została oceniona wasza cha cha, ja po prostu nie wierzę. Bardzo mi przykro, mam nadzieję, że państwo pomogą tej parze, bo myślę, że oni mogą jeszcze pokazać na co ich stać. Jeżeli głosujecie na Tomka i Kamilę, to pamiętajcie, że ich numer to 7. 

Paulina : Kolejny uczestnik na pewno wprowadzi do programu wiele śmiechu. Czy jego taniec wprowadzi nas w zachwyt?

Paweł "Konjo" Konnak - performer, reżyser filmowy, konferansjer, poeta i dziennikarz. Trudno wyobrazić sobie go w sambie czy cha chy, a jednak....
 Paweł : Ja mam dla was rymowankę... Chleb, ogórki, trochę chleba... Konjo już na taniec czeka!
Partnerką Pawła będzie  tancerka klasy "S" Paulina Biernat!
Paulina : Tyle śmiechu nie miałam jeszcze z żadnym partnerem <śmiech>. To co się dzieje na treningach jest nie do opisania. Paweł skacze, opowiada dowcipy. Robi po prostu wszystko, a przy tym całkiem nieźle tańczy. Ja mam tylko nadzieję, że nie wywinie czegoś w trakcie tańca <śmiech>.

Cha chę zatańczy para nr 11
PAWEŁ "KONJO" KONNAK I PAULINA BIERNAT
Muzyka : Smooth

Paulina : Haha, nie mogę ze śmiechu. Konjo, jak ty to robisz!?
Paweł : Cztery, jeden, osiem, sześć, siemka pozdro no i cześć. Haha, no nie wiem sam, ale wiem, że jestem zajebisty
Paulina : No ja się w pełni zgadzam. Paulina, cieszysz się, że tańczysz z Konjo?
Paulina B : Co za głupie pytanie, oczywiście, że się cieszę! Paweł jest takim pozytywnym człowiekiem i ten jego humor... Oj, ty nie wiesz, co się u nas dzieje na treningach dzieje...
Paulina : Chyba jego najbardziej rozpoznawalną cechą jest poczucie humoru, bo na każdym kroku mnie rozśmiesza. A czy rozśmiesza Piotra?
Piotr : A rozśmiesza mnie i nie tylko. Konjo, kurde ty tańczyłeś! I to naprawdę dobrze, w rytmie i wykonałeś trudne figury. Podobał mi się niezmiernie charakter tej cha chy, który oddaliście wspaniale. Ja bym się musiał naprawdę zastanowić nad wysoką ocena, bo ten taniec był na wysokim poziomie i widać, że włożyłaś wiele pracy Paulinko, aby nauczyć Piotra cha chy i za to wielkie brawa. 
Paulina : Oboje włożyli wiele pracy i serca w ten taniec. A co sądzi Ania Jujka?
Ania : Dla mnie taniec bardzo dobry, może nie jakiś fantastyczny, ale to na pewno była najlepsza cha cha w dzisiejszym odcinku. Podobał mi się ten kontakt między wami i Twoja precyzja ruchów Pawle. Co prawda było kilka błędów technicznych, ale jak na pierwszy taniec nie było ich za wiele. I przede wszystkim świetnie się bawiłam, a to już podwyższa ocenę. A i mam dla Ciebie rymowankę, bo widzę, że je lubisz. Fajne rymy, pierwsza klasa, teraz zatańcz na golasa! <śmiech z widowni>
Konjo : No zobacz moją klatę Aniu! Aaa!
Paulina : Haha, Konjo się wczuł. A jak już Ania mówiła o ocenach, to zobaczmy je.

Piotr Galiński : 9
Anna Jujka : 8
Szymon Majewski : 10
Iwona Pavlović : Nawet ja jestem zadowolona, 7
Suma : 34


Konjo :  Aaaa Iwonka, daj 8!
Paulina : Aj, Iwona się nie zgodziła. Niesamowita jest radość tej pary. Piękne 34 punkty trafiają na wasze konto i nawet jedna dziesiątka się pojawiła. Myślę, że to będzie najlepszy wynik dzisiaj i jeśli państwo się z tym zgadzają, to proszę koniecznie wysyłać głosy na numer 11.

Filip : Niedawno w mediach pojawiła się informacja, że Czesław Mozil nie będzie jurorem w kolejnej edycji. Teraz wiemy dlaczego...

Czesław Mozil - wokalista i akordeonista ; lider polsko-duńskiego zespołu "Czesław śpiewa". Teraz okaże się, jak Czesław tańczy.
Czesław : W drugiej edycji jurorowałem, teraz zatańczę. No nie wierzę, że się na to zgodziłem, ale mam nadzieję, ze w miarę dobrze mi pójdzie. Znam większość ekipy, więc stres nie będzie duży, ale jednak będzie.
Kroków samby, walca czy rumby nauczy Czesława tancerka klasy "S", debiutująca w naszym programie Aneta Piotrowska!
Aneta : Czesław ma już jakieś pojęcie o tańcu, bo sędziował w jednej z edycji tego programu. Cha cha idzie mu całkiem dobrze, bardzo się z tego cieszę. Jeżeli chodzi o to, jakim jest człowiekiem, to jest fantastyczny i zabawny. Tylko muszę go poduczyć języka polskiego <śmiech>.

Cha chę zatańczy para nr 15
CZESŁAW MOZIL I ANETA PIOTROWSKA
Muzyka : Let's Get Loud

Filip : Z takiej strony Czesława nie znaliśmy! Wspaniała cha cha. Czesiek, co powiesz o swojej partnerce?
Czesław : Moja partnerka jest bardzo ambitna, cierpliwa, ale wiadomo, że czasami pokrzyczy, jak zrobię coś źle. Nie zamieniłbym jej na żadną inną.
Filip : Oj nie dziwię się. Aneta, czy ta cha cha wyszła według Twoich oczekiwań?
Aneta : Ja myślę, że nawet jeszcze lepiej. Czułam, że Czesław wczuł się w ten taniec i naprawdę pokazał na co go stać. Jestem z niego bardzo zadowolona.
Filip : A czy zadowoleni są jurorzy? Iwona?
Iwona : No można powiedzieć, że tak, ale myślę, że to nie było maksimum możliwości Cześka. Widziałam tam małe pomyłki rytmiczne i kilka błędów w krokach, ale powiem Ci, że bardzo dobrze wykonywałeś lockstepy do przodu i do tyłu... Tak, bijcie brawa! Ja myślę, że ty się jeszcze nam rozwiniesz. Podobało mi się!
Filip : Pozytywna opinia od Iwony, to już jest sukces. I ostatnia opinia dzisiaj - Szymon.
Szymon : Mi również ta cha cha przypadła do gustu. Czesław, mam nadzieję, że ty nam jeszcze potańczysz i to bardzo długo, bo widzę w Tobie potencjał. W poprzedniej edycji oceniałeś i się nie dziwię, bo jakieś pojęcie o tańcu jednak masz. Podobało mi się takie akcentowanie kroków w tej cha chy, to jak najbardziej na plus. I niech się państwo nie dziwią, że używam takich terminów, bo jednak na kursie tańca byłem. 
Filip : Ja potwierdzam, Szymon bardzo podszkolił się, jeżeli chodzi o taniec. A czy reszta jurorów jest na tyle podszkolona, żeby dać sprawiedliwe oceny? Zobaczmy.

Piotr Galiński : 6
Anna Jujka : 6
Szymon Majewski : 9
Iwona Pavlović : 6
Suma : 27

Filip : I całkiem dobre punkty wywalczyli Czesław z Anetą. Jeżeli państwu również podobał się ich występ, to wysyłajcie głosy na numer 15. To był ostatni taniec konkursowy, więc czas zobaczyć tabelkę.

 

Filip : Najwyżej dzisiaj zostali ocenieni Konjo i Paulina. Ich cha cha zaowocowała 34 punktami. Miejsce drugie mają Czesław i Aneta i 27 punktów. Podium zamykają Marcin i Blanka z nieco niższym wynikiem 19 punktów. Zdecydowanie najsłabiej wypadli dzisiaj Tomasz i Nina i to im najbardziej przydadzą się państwa głosy. Teraz czas na przerwę, a po niej wyniki. Jeżeli jeszcze nie wiecie na kogo zagłosować, to zobaczcie skrót występów.

[[SKRÓT WYSTĘPÓW]]

[[REKLAMA]]

 Filip i Paulina : Ze studia BLOGSPOT-TV - Tańczące Gwiazdy! 
Paulina : Głosowanie zostało zakończone, a wszystkie głosy są już podliczone.
Filip : Wiemy kogo nie zobaczmy w kolejnym odcinku.
Paulina : Szczerze mówiąc pierwsze i drugie miejsce w państwa głosowaniu górują nad trzecim i czwartym. Różnica jest bardzo wielka, dwie pary zdobyły naprawdę dużo głosów. 
Filip : No to zaczynamy. Dzisiaj najlepszą parą po zsumowaniu punktów jurorskich z państwa głosami zostają... CZESŁAW I ANETA!
Paulina : Ta para zdobyła prawie 50% waszych głosów, wielkie gratulacje. Z racji tego, że mamy tylko cztery pary, to ta która zajmuje drugie miejsce, jest ostatnią niezagrożoną. A o kim mowa? O... PAWLE I PAULINIE!
Filip : A to oznacza, że zostały z nami dwie naprawdę wspaniały pary, jednak najsłabsze według państwa. 

Tomek i Nina oraz Marcin i Blanka
 
Paulina : Moim zdaniem każda zasługuje na awans do kolejnego odcinka. Jednak zasady naszego programu są takie jakie są i musimy kogoś pożegnać.
Filip : Z wielką przykrością informuje, że w kolejnym odcinku nie wystąpią... TOMEK I NINA!

Paulina : Bardzo mi przykro. Tutaj dla Was bilet do Hiszpanii oraz kwiaty. Oddaję ci mikrofon Tomku.
Tomek : Szybko zakończyła się moja przygoda z tym programem, ale się nie dziwie, Były lepsze pary ode mnie, ale i tak dziękuję państwu za jakiekolwiek głosy. Ja powiem krótko - dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali, a zwłaszcza Ninie. Może gdybyś miała lepszego partnera...
Nina : Ty jesteś wspaniały i nie gadaj takich rzeczy. Dzisiaj Ci nie wyszło, no ale nie będziemy płakać nad rozlanym mlekiem. Dziękuję Ci! Do zobaczenia w finale!
Filip : Dziękujemy Wam za udział w programie. Z wami spotkamy się, tak jak powiedziała Nina - w finale.
Paulina : A w trzecim odcinku quickstep...
Filip : A w nim nasze panie.
Paulina : Nie możecie tego przegapić. Do zobaczenia!
Filip : Pa pa!


5 komentarzy:

  1. KOMPLETNIE MNIE ROZJEBAŁO, JAK DLA LISA DAŁEŚ TYLKO 8 PUNKTÓW, TROCHĘ SZKODA CHŁOPA, ALE JEGO PARTNERKI JUŻ NIE LUBIĘ. Co to był za odcinek, bardzo niespodziewany. Sam bym potańczył cha chę, bo piosenki naprawdę dopisały. Faworyt odcinka na pierwszym miejscu i tak ma być! Konjo najlepszy? Nie spodziewałem się, ale chyba zaczynam go lubić, bo śmieszne rymowanki ma. Szkoda, że nie dałeś wspólnej salsy pań, by się działo nieźle, ale cóż... Jeszcze się wykażą w kolejnym odcinku. W kolejnej grupie nie mam jakiś wielkich faworytek, ale trzy panie będą miały u mnie głosy na pewno. Gorzej będzie z paniami w czwartej grupie, bo wszystkie to moje faworytki i będzie mega smutek, jak któraś poleci. Odcinek udany, czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek jednym słowem fantastyczny! Tyle emocji i tyle nerwów! Paweł spisał się dzisiaj na piątkę z plusem. Był fantastyczny. Co do Tomasza Lisa to haha 8 pkt. Jak to zobaczyłem, to przez moment pomyślałem, ze to jakieś żarty. Ale porażka, haha! Co do klasyfikacji to gratulacje dla Czesława 47% no, no sporo tych głosów otrzymał. Co do odpadki Lisa to średnio go lubię i dobrze, że odpadł, bo tylko kaleczył parkiet. Czekam na kolejny odcinek i głosuje. [Idol Stars]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek po prostu niesamowity. Tylko tyle mogę powiedzieć. Choć znowu czuję mały niedosyt, bo tylko cztery pary :p Ale niebawem to już się zmieni. Nieźle jurorzy skrytykowali Lisa, żeby tylko 8 punktów? haha, to chyba rekord. No i dobrze się stało, że odpadł, bo po pierwsze go nie lubię, po drugie wszyscy wiemy jak tańczy. Moja dwójka faworytów zatańczyła najlepiej, Konjo mnie baaaardzo pozytywnie zaskoczył, ja myślałem, że dostanie tyle punktów ile Tomek. A proszę jak zatańczył, mam nadzieję, że tak będzie dalej. No cóż, czekam na następny odcinek, a w nim już panie. Mam trzy faworytki, jedna zdecydowanie do wylotu :p [The Voice-Mistrzowska Edycja]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy odcinek, działo się sporo. Faworyt jeden i od razu zajął 1 miejsce. Póki co jeszcze nie głosowałem, bo teraz dopiero w pełni zacznie się moje ponowne blogowanie, ale wyniki bardzo mi się podobają. Tomek odpadł zasłużenie, widzowie go nie lubią, a dodatkowo słabo dziś zatańczył, wręcz tragicznie, więc cieszy mnie taki wyniki, jedynie szkoda mi Niny, gdyż ją lubię. Czesław dziś znośnie, mimo że mogło być lepiej to jestem z niego zadowolony. Muzyka bardzo mi się podobała. Czekam na kolejne odcinki. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny odcinek, ale ty umiesz budować emocje ja nie mogę :P Ale poszaleli Ci panowie z cha-chą, punkty niskie dla każdego ale widocznie zasłużyli. Paweł zaskoczył mnie najbardziej, świetnie zatańczył i drugie miejsce, nie jest moim faworytem ale po tym odcinku dużo u mnie zyskał. Jednak Czesław jest moim największym faworytem z tej grupy i cieszę się z jego pierwszego miejsca. Tomasz Lis pobił rekord programu w najniższych punktach, dobrze że odpadł, choć wolałam pożegnać Marcina, ale to może już niedługo. Ogółem to był zaskakujący, emocjonujący odcinek i oby takich więcej :D Teraz będzie ciężko, bo najwięcej faworytek mam w grupie z quickstepem.. Cóż, trzeba będzie kogoś wybrać, będę głosowała :) [Fashion Queen 2]

    OdpowiedzUsuń