poniedziałek, 14 października 2013

3 odcinek - panie i quickstep

Poprzedni odcinek to była kolejna walka panów. Tym razem pary zatańczyły cha chę. Pojawiło się wiele krytyki, ale też wiele pochwał. Konjo i Paulina niespodziewanie zaskoczyli jurorów i zebrali największą ilość punktów. Lecz serce widzów podbili Czesław i Aneta, którzy wygrali odcinek. Takiego szczęścia nie mieli Tomasz Lis i Nina Tyrka, którzy zdobyli najmniejszą ilość punktów w historii programu... Widzowie ich nie uratowali i musieliśmy pożegnać się z tą parą. Dzisiaj zaczyna się walka dam. Cztery panie zobaczymy dzisiaj w quickstepie. Która zachwyci, a która podzieli los Tomka i Niny? Tego dowiemy się niebawem!

Ze studia BLOGSPOT TV
Trzecia edycja "Tańczących Gwiazd" !!!

Przed państwem Avicii i Aloe Blacc
W utworze : Wake Me Up

Przed państwem nasi prowadzący
Paulina Sykut-Jeżyna i Filip Bobek!


Paulina i Filip : Dobry wieczór państwu!
Filip : Przywitali nas szwedzki wokalistka Avicii i amerykański wokalista Aloe Blacc z utworem "Wake Me Up". Świetnie zabawili naszych widzów, wielkie brawa. Thank you very much! 
Paulina : Dzisiaj w rytmie quickstepa zaprezentują się cztery panie. Jedna z nich pozna gorzki smak porażki, trzy będą mogły przygotowywać się do tańca za dwa tygodnie. 
Filip : Dobrze, że my nie musimy się bać o naszą posadę, przynajmniej na tę edycję...
Paulina : Ja na pewno, a jeżeli chodzi o Ciebie to kłóciłabym się, ale ok, niech Ci będzie.
Filip : Czy Ty twierdzisz, że ja nie nadaje się na prowadzenie programu? Od kiedy jestem tutaj przybyło mi fanów na facebooku <śmiech>.
Paulina : A jeżeli już mowa o facebooku to zapraszamy na nasz profil, na którym znajdziecie wiele informacji o programie.
Filip : I dodam, że audycja nie zawiera lokowania produktu <śmiech>.
Paulina : Audycja lokuje mnie! 
Filip : (...) No ależ oczywiście. Dobra, nie gadajmy już o głupotach, tylko przedstawmy nasze gwiazdy. A oto one!

Podkład : Sweet Dreams
Para nr 2 to aktorka, gwiazda serialu "Lekarze" Danuta Stenka i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 3 to aktor kabaretowy Marcin Wójcik i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para nr 4 to piosenkarka Sylwia Grzeszczak i jej partner Robert Rowiński!
Para nr 5 to aktor, gwiazda serialu "Świat według kiepskich" Dariusz Gnatowski i jego partnerka Agnieszka Pomorska!
Para nr 6 to wokalistka, zwyciężczyni III edycji "X Factor" Klaudia Gawor i jej partner Krzysztof Hulboj!
Para nr 8 to aktorka, gwiazda serialu "Przepis na życie" Edyta Olszówka i jej partner Jan Kliment!
Para nr 9 to wokalista Rafał Brzozowski i jego partnerka Izabela Janachowska!
Para nr 10 to aktorka, gwiazda serialu "Prawo Agaty" Agnieszka Dygant i jej partner Cezary Olszewski!
Para nr 11 to perofrmer i konferansjer Paweł "Konjo" Konnak i jego partnerka Paulina Biernat!
Para nr 12 to wokalistka, jurorka programu "Mam talent!" Agnieszka Chylińska i jej partner Rafał Maserak!
Para nr 13 to aktor, gwiazda serialu "Rodzinka.pl" Tomasz Karolak i jego partnerka Magdalena Soszyńska-Michno!
Para nr 14 to dziennikarka, prowadząca "Rozmowy w toku" Ewa Drzyzga i jej partner Przemysław Juszkiewicz!
Para nr 15 to piosenkarz Czesław Mozil i jego partnerka Aneta Piotrowska!

Para nr 16 to aktorka, gwiazda filmu "Anna German" Joanna Moro i jej partner Michał Stukan!

Filip : Wielkie brawa! A dzisiaj zmierzą się Danuta i Stefano, Klaudia i Krzysiek, Agnieszka i Czarek oraz Ewa i Przemek. 
Paulina : Cztery wspaniałe pary, ale nie jest to jedyna czwórka w naszym programie. Ta druga jest trochę ostrzejsza, straszniejsza i na pewno bardziej denerwująca<śmiech>. Oto nasi sędziowie!
Filip : Piotr Galiński, Anna Jujka, Szymon Majewski i Iwona Pavlović.
Paulina : Oni też decydują o tym, kto znajdzie się w wielkim finale. 

[Sponsorem nagród jest firma APART]

Filip : Paulinko, lubisz chodzić do lekarza?
Paulina : Oj nie, lekarz to moja zgroza.... Lecz jeżeli miałabym iść do serialowej Elżbiety Bosak, poszłabym tam z wielką chęcią! 

Danuta Stenka - aktorka, serialowa Elżbieta Bosak z "Lekarzy". Ukończyła Studium Aktorskie przy Teatrze Wybrzeże w Gdańsku. Jest świetną aktorką, ale teraz pokaże się z zupełnie innej strony. 
Danuta : Pomyślałam sobie, czemu nie? Przecież biorąc udział w tym programie na niczym nie stracę, a mogę przeżyć wspaniałą przygodę ze świetnymi ludźmi. 
Przygoda ta będzie jeszcze wspanialsza, dzięki partnerowi Danuty - Stefano Terrazzino.
Stefano : Danuta jest świetnym materiałem do tańca. Mogła udowodnić to, gdy pokazała swoje ostre tango w "Tańcu z Gwiazdami". Pamiętam ten taniec, tę jej namiętność. Myślę, że łatwo sobie poradzi z rumbą, ale quickstep.. Hm.. Zobaczymy <śmiech>. 

Quickstepa zatańczy para nr 2
DANUTA STENKA I STEFANO TERRAZZINO
Muzyka : Nah Neh Nah

Filip : Mrr, Danuta jaka sukienka. Wyglądasz w niej bardzo seksownie, a jak się czujesz?
Danuta : W sukience? Trochę mnie ciśnie, no ale wygląda rzeczywiście fantastycznie. O Jezu, jaki ten quickstep szybki!
Filip : Taki urok tego tańca. Stefano, wyszło tak jak chciałeś?
Stefano : Co prawda na probie było lepiej, ale i tak Danuta dała z siebie dużo. Zobaczymy co powiedzą jurorzy, ale i tak najważniejsze jest dla nas zdanie widzów, także głosujcie, całuski!
Filip : Już się tak nie podlizuj Stefano. Widzę, że jurorzy uśmiechnięci. Nawet Iwona jakaś taka wesoła, ale to może być podstęp, dlatego Szymon.
Szymon : Danutko, ta sukienka mogła być trochę krótsza, bo nie widziałem Twoich seksownych nóg, no ale cóż, może kiedy indziej... A co do tańca, to wypadłaś bardzo dobrze, jak na debiut. Widziałem energię i to, że bawiłaś się tym tańcem. Dzięki!
Filip : No już dobrze... Zapytam naszą kochaną Iwonkę o ten taniec.
Iwona : I źle zrobiłeś Filipie, oj źle. No niestety Danuto.. Wszyscy pamiętamy jeszcze Twoje ogniste tango, lecz ten quickstep w porównaniu do tego tanga jest bardzo słaby. Co prawda ja tam widziałam jakieś dobrze wykonane figury, między innymi kicki i wykopy, ale było tego za mało i tutaj można zwalić to na Stefano, który ułożył za prostą choreografię, przez co ten quickstep nie był takim klasycznym quickstepem...
Filip : Prawie nic nie zrozumiałem z opinii Iwony, ale to zawodowiec, także trzeba jej słuchać. Zobaczmy punkty.

Piotr Galiński : 6
Anna Jujka : Nieźle, 7
Szymon Majewski : Jest moc, 9!
Iwona Pavlović : 4
Suma : 26 

Filip : 26 punków to całkiem niezły wynik, jak na pierwszy występ. Jestem pełen podziwu, bo quickstep to trudny taniec. Jeżeli według  państwa Danuta i Stefano zasługują na kolejny odcinek, wysyłajcie głosy o treści 2 w sondzie. Czas na krótką przerwę, a po niej reszta par. Zostańcie z nami!

[[REKLAMA]]
Muzyka to Twoja pasja i lubisz słuchać, jak śpiewają znane osobowości telewizyjne? Mamy trzy programy przeznaczone specjalnie dla Ciebie!
Trwają odcinki LIVE w pierwszej polskiej edycji "Idol Stars". W walce o nagrodę główną zostało 8 gwiazd.
Trzecia edycja "X Factor Stars" ruszyła na dobre. Jesteśmy już po castingach, bootcampach i domach jurorskich. Niedawno odbył się drugi odcinek LIVE. W dogrywce pożegnaliśmy Pawła Marczuka.
Mistrzowska edycja "The Voice" trwa. W niej możemy usłyszeć najlepsze śpiewające gwiazdy pięciu edycji tego show. Kto zostanie mistrzem mistrzów? Niebawem finał!

[[REKLAMA]]

Paulina : Nasza kolejna uczestniczka ledwo co wygrała program muzyczny, a już bierze się za program taneczny... Nie powiem, ambitna dziewczyna... Przed wami - Klaudia Gawor!


Klaudia Gawor - wokalistka, zwyciężczyni trzeciej serii "X Factora". Jest bardzo utalentowana pod względem muzycznym. Czy pokaże swoje umiejętności taneczne?
Klaudia : Myślę, że dobrze, że zdecydowałam się na ten program. Przecież taniec to fajna rzecz i przekonałam się o tym już na pierwszym treningu. I w dodatku mogę schudnąć, bo ostatnio przybyło mi kilka kilogramów.
Oj Klaudio, ty chyba nie wiesz co mówisz... Tańcem Klaudii zajmie się Krzysztof Hulboj!
Krzysztof : Jestem wielkim fanem Klaudii i w dodatku mogę z nią tańczyć. Mam nadzieję, że dojdziemy bardzo daleko, bo Klaudia ma potencjał i może pokazać bardzo dużo.

Quickstepa zatańczy para nr 6
KLAUDIA GAWOR I KRZYSZTOF HULBOJ
Muzyka : Creep

Paulina : Pierwsze płoty za koty... Co ja mówię?! Chodziło mi oczywiście, że pierwszy koty za płoty... Klaudio, jak się czujesz na parkiecie?
Klaudia : Strasznie! Byłam tak zestresowana, że zapomniałam kilku kroków i w ogóle chyba nie wyszedł mi ten qui...
Paulina : ...Cicho! Nikt nic nie widział i nikt nic nie słyszał, prawda Krzysiu?
Krzysztof : Oczywiście, że tak. Ja nie wiem, co ta Klaudia wygaduje.
Paulina : Posłuchajmy więc jurorów, którzy na pewno nie zauważyli żadnych błędów, Piotr.
Piotr : No ja nie zauważyłem i mówię to bardzo szczerze. Klaudia jesteś fajna babka i musisz pokazać trochę więcej energii, bo z techniką naprawdę nie jest źle, wręcz przeciwnie - jak na debiut poradziłaś sobie wyśmienicie. Mam zastrzeżenia do tej energii, no bo ona jest jednak bardzo ważna w quickstepie i muszę jeden punkt odjąć, ale i tak będzie wysoko.
Paulina : Ileż tej energii?! Ania.
Ania : A mi się nie podobało kompletnie. Będą musieli państwo naprawdę dużo głosować na Klaudię, bo dla mnie było słabiutko i niestety jestem na wielkie nie dla tego quickstepa. I to nie chodzi o energię, a o technikę. Nie wierzę, że Piotr nie zauważył tych wszystkich błędów...
Piotr : Owszem były błędy, ale czego mam wymagać od kobiety, która pierwszy raz w życiu tańczy?
Ania : Ale to nie jest program, żeby litować się nad każdym uczestnikiem. Jak dla mnie nawet, jak na amatorkę było słabo. 
Piotr : To jest program, w którym nie tylko patrzy się na technikę, ale także na inne aspekty.
Ania : Ale jest oparty na tańcu towarzyskim i będę się tego trzymała. Koniec tematu - Klaudia, było strasznie.
Paulina : Nie wierzę w to co słyszę. Lepiej zobaczmy punkty i proszę Piotra i Anię o spokój.

Piotr Galiński : 9 punktów ode mnie!
Ania Jujka : Piotrze, puknij się w łeb. 2
Szymon Majewski : 9
Iwona Pavlovic : 7
Suma : 27

Paulina : Eee 2 punkty za ten taniec? Ale na szczęście reszta jurorów wspomogła Klaudię i Krzysia i w sumie wyszedł wynik 27. Gratuluję Wam. Jeżeli państwu spodobali się Klaudia i Krzysiek, wysyłajcie głosy o treści 6.

Filip : Nasza kolejna uczestniczka miała już wiele wcieleń. Była między innymi nianią czy adwokatem. Teraz pokaże się z zupełnie innej strony... Agnieszka Dygant!

Agnieszka Dygant - aktorka, gwiazda serialu "Prawo Agaty". Doświadczona aktorka zmierzy się teraz z nową rolą - tym razem tancerki. Jak sobie poradzi?
Agnieszka : Miałam już do czynienia z programem muzycznym "The Voice" produkcji Piotra, którego bardzo pozdrawiam. Brałam udział w edycji mistrzowskiej, lecz szybko odpadłam i teraz biorę się za taniec. Mam nadzieję, że dojdę bardzo daleko i że zdobędę państwa zaufanie.
A pomoże jej w tym Cezary Olszewski!
Czarek : Agnieszka jest bardzo pracowitą osobą. Zdziwiło mnie, że można być aż tak pracowitym, hehe. Ale to oczywiście na plus, praca z Agnieszką to czysta przyjemność i mam nadzieję, że szybko się nie skończy.

Quickstepa zatańczy para nr 10
AGNIESZKA DYGANT I CEZARY OLSZEWSKI

Filip : Agnieszka i Czarek! Nie powiem - taniec bardzo dopracowany i na pewno poprawny, ale o tym za chwilę. Agnieszko, co myślałaś, chwilę przed wyjściem na parkiet?
Agnieszka : "Aga, na co Ty się zdecydowałaś, kobieto?!". Ale po tym występie cofam te myśli, czuję się super!
Filip : Czarku, czy Agnieszka pokazała dzisiaj tę pracowitość, o której mówiłeś w materiale filmowym?
Czarek : Nie, była straszna i w ogóle mi się nie podobała... A tak naprawdę Agnieszka wykazała się niesamowitą odwaga, że wystąpiła w tym programie, a do tego ma pewne umiejętności, ale nie będę chwalił dnia przed zachodem słońca;).
Filip : No właśnie, żeby ta Agnieszka nie spoczęła na laurach. Proszę o opinię Iwonkę.
Iwona : U mnie dzisiaj nie spocznie, lepiej żeby się wzięła się trochę za technikę, ale nie było tak źle, nie bój się Aga! Przejdźmy do sedna sprawy - to co mi się nie podobało, to sylwetka, która sprawiła wrażenie jakbyś chciała położyć się na parkiecie, a nie tańczyć quickstepa. Kroczki też pozostawiają wiele do życzenia, ale nie było źle, następnym razem postarasz się bardziej. 
Filip : A teraz poproszę o opinię Szymona.
Szymon : Ja nie będę przedłużał - Agnieszko, pokazałaś jaja i dla mnie to jest najlepszy taniec w tej edycji, trzymaj tak dalej, a będziesz na bardzo wysokiej pozycji. Jest szał! 
Filip : Na taką opinię czekaliśmy. A czy punkty będą adekwatne do tego co mówili nasi sędziowie przed chwilą? Zobaczmy!

Piotr Galiński : 7
Anna Jujka : 8
Szymon Majewski : 10!
Iwona Pavlović : 6
Suma : 31

Filip : Proszę państwa! Agnieszka zaszalała i przebiła próg 30 punktów, wielkie gratulacje dla Was. Jeżeli dla państwa Agnieszka i Czarek zasługują na kolejny odcinek, wysyłajcie głosy o treści 10. 

Paulina : Ja na miejscu naszej ostatniej gwiazdy nie mogłabym powstrzymać się od śmiechu. Ewa Drzyzga musi wysłuchiwać i oglądać różne dziwactwa, jednak daje radę. Dlatego wierzymy, że z tańcem też poradzi sobie wyśmienicie. 

Ewa Drzyzga - dziennika, prowadząca talk-show "Rozmowy w toku". Czy będzie tak świetnie tańczyła, jak znosi dziwne sytuacje w swoim programie? Na pewno!
Ewa : Zawsze marzyłam o wystąpieniu w jakimś programie, tylko nigdy nie miałam czasu. Teraz znalazł się i czas i chęci, także jestem szczęśliwa z tego powodu. Znajomi bardzo mi kibicują, co podtrzymuje mnie na duchu. 
Partnerem tanecznym Ewy będzie tancerz Przemysław Juszkiewicz!
 Przemek : Ewa jest bardzo wygadaną osoba, co widać w jej programie. Ale to w ogóle mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie. Kroki quickstepa czy cha chy wychodzą jest bardzo dobrze, mam nadzieję, że nie nawali na livie.

Quickstepa zatańczy para nr 14
EWA DRZYZGA I PRZEMYSŁAW JUSZKIEWICZ

Paulina : Wielkie brawa dla Ewy i Przemka, cóż za efektowne ruchy! Gratuluję, Ewo jesteś zmęczona?
Ewa : Jak widać - bardzo. Quickstep to jest bardzo szybki taniec, wymagający dużej kondycji, no ale dałam rade, to jest najważniejsze.
Paulina : Przemku, lepiej było na treningach czy teraz?
Przemek : Ja uważam, że na treningach, ale myślę, że jest to spowodowane tym, że Ewa teraz się trochę zestresowała.
Paulina : Nie było tego widać, naprawdę. O opinię zapytajmy Anię Jujkę.
Ania : Powiem Ci Ewo, żeby Cię nie martwić, że nie było najgorzej. Na pewno nie był to najgorszy quickstep dzisiaj, ale było masę błędów. Z jednej strony piękna kobieta, a z drugiej błąd za błędem... Ale zaskoczę tutaj państwa, podwyższę ocenę za ogólny wyraz tańca, bo ten quickstep wyglądał w obrazku bardzo ładnie. Dziękuję i liczę na jeszcze lepsze występy.
Paulina : Opinia chyba dobra, ale mogło być lepiej. Jeszcze Piotr nam pozostał.
Piotr : Ja nie wiem co ta Ania ocenia, ale robi to bardzo nieobiektywnie, zresztą nie po raz pierwszy. Co to samego tańca nie podobało mi się kompletnie. Całkowicie olaliście technikę tańca, a zajęliście się jakimiś pierdołami, które nie są w ogóle potrzebne. Jestem bardzo niezadowolony, ale myślę, że kolejny taniec będzie o wiele lepszy, życzę powodzenia:).
Paulina : Trochę się boję ocen, ale jest to nieuchronna część każdego występu. Zobaczmy czy jest się czego bać...

Piotr Galiński : 2
Anna Jujka : Nie rozumiem głupoty niektórych ludzi, 6
Szymon Majewski : 8
Iwona Pavlović : 5
Suma : 21

Paulina : Bardzo srogo oceniony taniec, ale to wasz debiut, na pewno będzie lepiej. Głosujcie na Ewę i Przemka, ich numerek to 14. To był ostatni taniec konkursowy, czas zobaczyć tabelę.

Paulina : Agnieszka i Czarek są dzisiaj na najwyższej pozycji, wielkie brawa dla nich. Na drugim miejscu są Klaudia i Krzysiek, a miejsce trzecie zgarnęli Danuta i Stefano. Najniższy wynik przypadł Ewie i Przemkowi i to oni potrzebują państwa głosów. Na głosowanie pozostało 15 minut, a teraz zapraszam na przerwę, po której wyniki! Zostańcie przed monitorami!

[[REKLAMA]]
Interesuje Cię taniec towarzyski? Tak? To zapraszamy Cię na dwa fantastyczne programy taneczne, gdzie poznasz tajniki tańca towarzyskiego i zobaczysz tańczących celebrytów.
Już 26 października konferencja "Let's dance". W nowej edycji wystąpią m.in Adam Sztaba i Ewa Chodakowska.
Wczoraj odbył się pierwszy odcinek "Dancing For You". Jako pierwszy w jubileuszowej edycji odpadł Nergal i jego partnerka Ewa Szabatin. Kolejny odcinek już za dwa tygodnie!
[[REKLAMA]]

Filip : Ze studia BLOGSPOT-TV - Tańczące Gwiazdy! To już trzeci odcinek trzeciej edycji, jak ten czas leci...
Paulina : Linie zostały właśnie zamknięte, a my zaraz poznamy wyniki.
Filip : O! Już są... A na bardzo ważną wiadomość czekają...
Paulina : Ewa i Przemek, Aga i Czarek, Klaudia i Krzysiek oraz Danuta i Stefano.
Filip : Bać się o swoje miejsce w kolejnym odcinku nie muszą, bo zajmują pierwsze miejsce... KLAUDIA I KRZYSZTOF!
Paulina : Drugą parą, która może odetchnąć z ulgą są... AGNIESZKA I CZAREK!
Filip : Niestety, ale ktoś musi być zagrożony... I dziś padło na : DANUTĘ I STEFANO ORAZ EWĘ I PRZEMKA.
Paulina : Obie te pary zostały dzisiaj najsłabiej ocenione przez nasze jury, ale jednej się upiekło i będzie mogła dalej walczyć o kryształową kulę..
Filip : Drugiej się nie upiekło i będziemy musieli się z nią pożegnać. Z programu odpadają nieodwołalnie... EWA I PRZEMEK!


Paulina : Bardzo nam przykro, że kończycie przygodę z tym programem tak szybko, ale takie są zasady.
Ewa : Spodziewałam się takiego obrotu sprawy, ale i tak dziękuję za zaproszenie do programu. Nie wszystko w życiu musi się udać i raz osiągamy sukcesy, a raz porażki. Ale nie... To że odpadam z tego programu, to nie jest porażka. Po prostu nie wyszło, ale to nie oznacza, że dałam plamy. Starałam się i dziękuję za każdy głos oddany na mnie. Treningi do programu trwały aż miesiąc, więc ta przygoda nie była taka krótka. Życzę powodzenia reszcie par, dzięki!
Przemek : Ja myślę, że Ewa odpadła niezasłużenie, mogła jeszcze wiele pokazać. Ale szanujemy państwa decyzję, dziękujemy za miłe słowa.
Filip : To my Wam dziękujemy za wspaniale spędzone chwile. A za tydzień zaprezentują się ostatnie cztery pary i będzie to ostatni odcinek, gdzie nie występują wszyscy. Sylwia i Robert, Edyta i Jan, Aga i Rafał oraz Joasia i Michał zatańczą rumbę.
Paulina : Bądźcie z nami w czwartym odcinku! Do zobaczenia!
Filip : Papa!

6 komentarzy:

  1. Odcinek po prostu rewelacja! Gość specjalny fajny! Co do muzyki to po prostu doskonała. Co do moich faworytów to poszło im bardzo dobrze. U jurorów zajeli 3,2 i 4 miejsce, u widzów zaś minimalnie troche lepiej poszło :). Jeżeli chodzi o wyniki końcowe to szok, że Klaudia wygrała. Myślałem, że odpadnie a tu pierwsze miejsce. Ewy i Przemka mi szkoda, bo byli moimi faworytami i chciałem aby jeszcze troche potańczyli, no ale nic. Co do kłótni między jurorami to fajna afera. Program robi się także śmieszny i bardziej rozrywkowy dzięki Piotrowi i Anni. Dziękuję, także za reklamę :) Co do kolejnego odcinka to w 4 odcinku zapowiadają nam się naparwdę dobre pary. Trudno będzie jaką kolwiek pożegnać. Uważam ostatnią grupę za grupę śmierci :) Czekam na kolejny odcinek i głosuje.

    Ocena za odcinek to : 6/6!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że powróciłeś i mam nadzieję, że już do końca poprowadzisz program. Bardzo mi się podobał odcinek, chociaż nie miałem tutaj wielkich faworytek. Kłótnia Jujki z Galińskim świetna, szkoda tylko, że udziałem w programie przypłaciła Ewka, bo osobiście wolałem pożegnać Klaudię, której nie lubię, a tu raptem najwięcej głosów dostała. Oceny nie za wysokie, ale przez te kłótnie i przez tom, że to są dopiero początki. Dziękuję także za reklamę! Czekam na kolejny odcinek, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny odcinek, tak wspaniale mi się czytało że zapomniałam o komentarzu.. Gość specjalny świetny, "Wake Me Up" <3 Po dość sporej przerwie program nie stracił na wartości, poziom wciąż nie najlepszy ale to wciąż pierwsze tańce gwiazd. Widać że jurorzy nie zgadzają się ze sobą, nawet kłótnia się pojawiła. Bałam się o Klaudię, głosowałam na nią i.. cieszę się ogromnie że wygrała odcinek, szokujące to jest. Cieszy mnie też przejście dalej Danuty oraz Agnieszki. Akurat to Ewę chciałam pożegnać, więc dobrze się stało. Nie zatańczyła zbyt wybitnie. Najbardziej szkoda Przemka, ale cóż, może jeszcze mu się powiedzie kiedy indziej. Czekam na kolejny odcinek, będę głosowała :) [Dancing 4You 10/ Fashion Queen 2]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i zapomniałabym. Dziękuję serdecznie za reklamę mojego programu! <3 <3 <3

      Usuń
  4. Trzy faworytki w jednym odcinku to jest moc. Widać, że poziom był całkiem wyrównany, ale to Ewa jednak odstawała niestety. Muzyka bardzo mi się podobała, a gość specjalny to miazga <3. Myślałem, że w głosowaniu prowadzić będzie Ewa, ja ją uwielbiam i myślałem, że inni też, a tu takie zaskoczenie i jej odpadka, nie spodziewałem się, ale fakt zatańczyła najsłabiej. Z tej grupy trzymam kciuki nadal za Danusie i Agnieszkę :) Mam nadzieję, że im się uda w tym programie. Czekam na kolejny odcinek. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcinek naprawdę bardzo fajny, widać, że interesujesz się tym, o czym piszesz. Piosenki bardzo dobre, gość specjalny również. W tej grupie miałem dwie faworytki oraz jedną, którą chciałbym wywalić jak najszybciej. No niestety się nie udało, odpadła Ewka, jest mi jej szkoda. Ale gorzej będzie w kolejnym odcinku, bo każdy to mój ulubieniec. Będzie ciężko [The Voice-Mistrzowska Edycja]

    OdpowiedzUsuń