niedziela, 23 czerwca 2013

III edycja ruszy już w sierpniu!

WSTĘPNA data konferencji prasowej kolejnej edycji to 17 sierpnia. Wtedy poznamy szesnaście gwiazd, które zmierzą się w walce o kryształową kulę. Mamy też informację z ostatniej chwili - konkurs na prowadzącego show wygrał FILIP BOBEK



Filip : Wow, nie spodziewałem się, że uda mi się wygrać casting na prowadzącego. Cieszę się z tego niesamowicie, ciekawe, jak sprawdzę się w nowej roli. W I edycji tańczyłem, teraz będę musiał wspierać gwiazdy. Przynajmniej wiem, jak się czują, więc będzie mi łatwiej. Pozdrawiam i zapraszam na program już w sierpniu!

Czas na smutną wiadomość. CZESŁAW MOZIL nie będzie oceniał tańczących gwiazd. Zastąpi go... SZYMON MAJEWSKI, który był jurorem w naszym programie w I edycji. Zobaczcie, co powiedział nam Szymon.

 

Szymon : Krótka przerwa dobrze mi zrobiła, teraz znowu będę oceniał. Jestem zadowolony z tego, że przyjąłem ponownie propozycję sędziowania, jestem pewny, że tego nie pożałuje.

To już koniec wiadomości na dzisiaj. Za niedługo ujawnimy pierwszą gwiazdę. Obserwujcie naszą stronę i profil na FACEBOOKU!

5 komentarzy:

  1. W roli prowadzącego widziałem kogoś innego, ale okey, Filip też nie jest zły. Szkoda, że odchodzi Czesław, wolę go niż Szymona. Konferencja 17 sierpnia, już się nie mogę doczekać! [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłowek jest BOSKI, od tego zacznę!!! :D Kolorystyka również fajna, bardzo mi się podoba. Cieszę się, że Filip będzie nowym prowadzącym, a Szymon jurorem i nie mogę doczekać się nowych informacji. Chociaż wiesz co ? Czesław i Artur też mi nie wadzili. ;p [Let's Dance 7]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze że Filip został prowadzącym i że Szymon powrócił do jury ;) Grafika jest świetna, nagłówek również, gratuluję :) [Dancing 4You 9]

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 edycje jeeeeeeeeee! Nagłówek ekstra :) Bardzo mi pasuje do tła strony. Taki kolorowy :) Co do Filipa, to nie za bardzo go lubię, ale muśle ze może być dobrym prowadzącym. Okaze się. Co do Szymona to średnio go lubię. Kiedyś go bardziej lubiłem :) Przez reklamę "mini ratkę" mnie troszke zdenerwował :P Ale to szczegół. Wolałem jednak Cześka, ale Szymon myśle, ze se poradzi. Jest czasem śmieszny :) Czekam na kolejne newsy. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że właśnie Filip został prowadzącym. Nowy- stary juror jak dla mnie szału nie robi. Trudno. Mam nadzieję, że mnie do siebie przekona.

    OdpowiedzUsuń