poniedziałek, 8 lipca 2013

Poznajmy pierwsze gwiazdy!

Niedawno powiadomiliśmy państwa, że konferencja odbędzie się 17 sierpnia. Przygotowania do trzeciej edycji, a my ujawniamy gwiazdy. Oto trzech uczestników kolejnej edycji : 

MARCIN WÓJCIK
 

Marcin : Cieszę się, że dostałem propozycję zatańczenia w tym programie. Spróbuję czegoś nowego, mam nadzieję, że w miarę dobrze mi to wyjdzie. Pozdrawiam wszystkich widzów, oglądajcie nas już 17 sierpnia!

DANUTA STENKA
 

Danuta : Trochę myślałam nad tym, czy wziąć udział w show, ale pomyślałam, że nie mam nic do stracenia i się zgodziłam. A co do partnera, to jak ktoś jest inteligenty i potrafi składać fakty, to wie z kim zatańczę:).

SYLWIA GRZESZCZAK
 

Sylwia : Teraz Grzeszczkowa pokaże jak się tańczy! A partnera mam świetnego, już na pierwszym treningu się z nim zaprzyjaźniłam. Myślę, że dobrze zrobiłam przyjmując zaproszenie do programu.


To na razie wszystkie gwiazdy. Podobają Wam się? Macie już jakiś faworytów? Za niedługo kolejne info! Śledźcie naszego facebooka i bloga. Pozdrawiamy!

4 komentarze:

  1. Sylwia <3 Moja faworytka, kto wie, czy nawet nie będzie największą. Okaże się później. Marcina też lubię, będzie słabym faworytem, natomiast Danuta jest mi obojętna :) [Piotr]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwójka faworytów już na sam początek. O Sylwii też myślałem, ale właśnie rozwiałeś moje wątpliwości, cóż... Póki co to będę jej najbardziej kibicował. [Let's Dance 7]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne gwiazdy, lubię wszystkich a Danuta i Sylwia będą moimi mocnymi faworytkami :) Ciekawe kto jeszcze wystąpi :) [Dancing 4You 9]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajni uczestnicy :) Moim faworytem będzie Danuta :) Czekam na dalsze newsy [Idol Stars]

    OdpowiedzUsuń