piątek, 9 sierpnia 2013

Czas poznać kolejne gwiazdy!

Już 17 sierpnia stacja BLOGSPOT TV wyemituje konferencję trzeciej edycji "Tańczących Gwiazd". Dziś możemy potwierdzić udział kolejnych gwiazd.

Za 8 dni na parkiecie ujrzymy gwiazdę jednego z najbardziej popularnych seriali 2013 roku! Osoba ta zagrała piękną rolę w serialu biograficznym pt. "Anna German". Już chyba wszyscy wiemy o kogo chodzi - Joanna Moro!

 Joanna : Witam wszystkich widzów "Tańczących Gwiazd"! To dla mnie zaszczyt, że będę mogła wystąpić w tak wspaniałym programie. Na pewno pokażę na co mnie stać!

Na parkiecie nie zabraknie również aktorów. Jednym z nich będzie znany z takich seriali jak "Mamuśki", "39 i pół" czy "rodzinka.pl"- Tomasz Karolak, który zaprezentuje nam swoje umiejętności taneczne już 17 sierpnia.

Tomasz : Już w pierwszej edycji dostałem propozycję zatańczenia, jednak dopiero teraz ją przyjąłem. Myślę, że nie będę tego żałował, zwłaszcza ze względu na moją partnerkę <śmiech>.

Kolejna gwiazda, którą zaraz przedstawimy na pewno będzie zaskoczeniem. Kto by się spodziewał, że Tomasz Lis zatańczy?


Tomasz : Moim zdaniem w ogóle nie nadaję się do tańczenia, ale raz kozie śmierć. Mam nadzieje, że moja partnerka ze mną wytrzyma, bo z tańcem jest naprawdę kiepsko <śmiech>.

Na 100% wiemy, że na parkiecie zatańczą Joanna Moro, Sylwia Grzeszczak, Danuta Stenka, Marcin Wójcik, Tomasz Lis i Tomasz Karolak. Kto z tej szóstki jest waszym największym faworytem? Mówi się też o tym, że w programie wystąpi któraś z gwiazd "X Factora". Jak myślicie, kto to może być?


4 komentarze:

  1. Joanna i Tomasz Karolak :) Bardzo ich lubię, bedą moimi faworytami. Co do Lisa, hehe to jestem ciekaw se jak poradzi. W telewizji to on taki sztywny :) co do tych faworytów to już mam 4/6, więc wynik jest dobry :) Hmm jaka gwiazda może wystąpić z X Factora? Stawiam na Adę Szulc, Ewelina Lisowską, Dawida Podsiadło lub Klaudia Gawor :) Myślę, ze coś trafiłem. [Idol Stars]

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanna i Tomek.K będą moimi faworytami, fajnie, że wystąpią. Za Lisem już mniej przepadam, byłoby fajnie, gdyby wzięła udział jego żona, Hanna. A kto może jeszcze wystąpić? Dawid Podsiadło, ktoś z państwa Hyży bądź Klaudia Gawor. Kurde, już 8 dni do konferencji! Jak szybko zleciało! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę z udziału Joasi, będzie moją wielką faworytką <3 Natomiast za Tomkiem jednym i drugim nie przepadam. Czekam na kolejne nazwiska :) Ta osoba z X Factor to myślę że może być.. Klaudia Gawor, byłoby świetnie. [Dancing 4You]

    OdpowiedzUsuń
  4. No, ciekawe nazwiska. Joasia będzie moją faworytką, ale Tomek Karolak jeszcze większym. Drugi Tomek jest mi obojętny. A co do uczestnika XF, to może zwyciężczyni 3 edycji? :) [The Voice]

    OdpowiedzUsuń